BMWE30M3 Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 ":c9hdcfra]]Hvilken lukkertid bruker du på de bildene?Får jo bra fartsfølelse på de samtidig som bilene er skarpe. Noen triks du kan lære bort? bruker en lukkertid fra 1/60 -> 1/125 avhengig av plassering, og fart på bilene, så er det bare å være stødig på hånda og følge bilden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joris Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 [Veldig mye strøkne biler. Det var vel et par E30er hvor funksjon ganske klart hadde gått foran form, Er vel ikke bilen min (blågrå 325) du sikter til... He he... Korrekt det Gunnar. Funksjon går først og budsjettet er begrenset. Mye moro lell`.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Er vel ikke bilen min (blågrå 325) du sikter til... He he... Korrekt det Gunnar. Funksjon går først og budsjettet er begrenset. Mye moro lell`.... Var det du som hadde et mindre velvillig panser? I så fall grei nok den, men var ribba og mangla vel et par lister, så går vel ikke helt i utstillingskategorien, noe min heller ikke gjør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30M3 Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 skulle ønske jeg var ferdig med min, så jeg kunne dratt dit å kjørt jeg og, ikke bare knipse bilder! får vente til neste år jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 ":16arjepl]]Hvilken lukkertid bruker du på de bildene?Får jo bra fartsfølelse på de samtidig som bilene er skarpe. Noen triks du kan lære bort? bruker en lukkertid fra 1/60 -> 1/125 avhengig av plassering, og fart på bilene, så er det bare å være stødig på hånda og følge bilden Kanskje jeg får øve meg litt på passerende biler her hjemme da. Kjedelig å bruke treff til testing av fotokunnskaper. Bør jo helst sitte når en har mye fint å knipse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 BMWE30M3: Kan jeg spørre hvor mye et slik kamera du hadde der koster? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cecilie Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Hei Kjetil!!! Det var synd at Linn ikke fikk kjørt noe også. Men det er vel ikke lett når men også må passe bikkja. Vi får vel ta det igjen senere. Du får hilse... Vet ikke om det er en Alphina-trimmet eller om det er kun "juggel". Jeg syns bilen er kjenpe fin jeg. Men er jo litt enig i at Alphina-merkene er litt i overkant. Og de vil kanskje tiltrekke seg litt uønsket oppmerksomhet. Er jo litt greit hvis den er litt mere anonym... Bilen går som er kule. Så den er mye sprekere enn min gamle Primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Noen film fra Rudskogen a? Var da mange som hadde med seg videokamera å vel?? Skulle ha hørt bilen min utvendig med litt mer gass enn tomgang Aldri hørt hvordan den låter når den blir tuktet litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Cecilie: Det heter Alpina, ikke Alphina.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARCELONA Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Noen film fra Rudskogen a? Var da mange som hadde med seg videokamera å vel?? Skulle ha hørt bilen min utvendig med litt mer gass enn tomgang Aldri hørt hvordan den låter når den blir tuktet litt. Rimelig fet lyd du har! Så jeg feil eller hadde du to "motorsykkel" potter bak der?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Er to stk ferrita potter der ja. Skulle så gjerne hatt litt film av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joris Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Er vel ikke bilen min (blågrå 325) du sikter til... He he... Korrekt det Gunnar. Funksjon går først og budsjettet er begrenset. Mye moro lell`.... Var det du som hadde et mindre velvillig panser? I så fall grei nok den, men var ribba og mangla vel et par lister, så går vel ikke helt i utstillingskategorien, noe min heller ikke gjør.. Det stemmer! Panseret ble montert i hui og hast til forrige banetreff og siden har det gått i glemmeboka.. Detaljer, detaljer.. Får vel spandere på den en list, eller aller helst rive av alle de andre.. he he.. Sparer vel noen gram på det å... Er innkjøpt for å være banebil, men har kjøpt en delebil (320), så vi får se hva vinteren bringer. Uansett så er jeg fornøyd med treffet og gleder meg til neste gang. Stå på! (Neste gang burde dere kanskje få noen fler funksjonærer så dere får kjørt litt selv også..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linn Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Hei Kjetil!!!Det var synd at Linn ikke fikk kjørt noe også. Men det er vel ikke lett når men også må passe bikkja. Vi får vel ta det igjen senere. Du får hilse... Hei Cecilie! Det var synd jeg ikke fikk kjørt noe på mandag ja. Får skaffe en til å passe bikkja neste gang, også skal jeg ta med min egen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher R Skrevet September 21, 2006 Forfatter Share Skrevet September 21, 2006 Linn skulle utpå med 330'n, men hun måtte jo passe bikkja, og bilen var ikke tømt for skrot heller. Neste gang så har hun vel med IS'n utpå, den fortjener å bli tatt ut på banen igjen. Er du fornøyd med bilen ellers? Og har dere funnet ut om det er noe Alpina-trim eller bare klistremerker? Neste gang kan du bare levere hunden til Mie, hun elsker hunder og tar seg nok av den med glede mens du/hun/dere kjører Hun drømmer om hund selv, så når hun kan låne en så er det stas! Fin hund forresten Hun vil ha en sånn feit fleskehund mens jeg vil ha en sort jack russel terrier (mini gangsterhund) Til de som etterspør video, jeg får en kassett i posten imorgen av en venn som var tilskuer. Men jeg vet ikke hvor mye bra filming det er der, vi får se! Bra lyd visst nok, hadde ekstern mic.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linn Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Neste gang kan du bare levere hunden til Mie, hun elsker hunder og tar seg nok av den med glede mens du/hun/dere kjører Hun drømmer om hund selv, så når hun kan låne en så er det stas! Fin hund forresten Det hadde vært kjempefint! Er litt kjedelig å være på Rudskogen men ikke få kjørt noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå