Ellingsen B. Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Ang Alpinan: Var ikke den nettopp tatt inn fra tyskland? Da er det vel bare å sjekke hva som ble betalt i avgifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Uansett så er jeg fornøyd med treffet og gleder meg til neste gang. Stå på! (Neste gang burde dere kanskje få noen fler funksjonærer så dere får kjørt litt selv også..) Ja, vær sikker på at vi skal ha flere funksjonærer neste gang.. vi hadde egentlig flere mulige også, men jeg ble stuck på flaggpost bare for å komme i gang, så jeg fikk ikke funnet de og ordna med det. Det samme gjaldt egentlig de andre, vi ble opptatt hele gjengen. Men, vi har lært mye av dette, det var ikke stort annet å gjøre enn å hoppe i det og prøve - så nå har vi mange ting vi vet hvordan vi skal gjøre til neste gang. Det er rart hvor mye man ikke tenker på i det hele tatt i forkant som kan dukke opp på et slikt arrangement! Det hadde vært kjempefint! Er litt kjedelig å være på Rudskogen men ikke få kjørt noe Kunne hatt bikkja på flaggposten min jeg.. Ellers kom Kate hjem fra jobb i forgårs og hadde kjørt idealspor hele veien hjem. Og sa hun ville ha en liten BMW, en 3-serie eller noe, sånn som Linn har. Kan du ha noe med dette å gjøre?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Ellers kom Kate hjem fra jobb i forgårs og hadde kjørt idealspor hele veien hjem. Og sa hun ville ha en liten BMW, en 3-serie eller noe, sånn som Linn har. Kan du ha noe med dette å gjøre?! Hehe! Tror jeg skal ta med madammen på neste treff.. Kanskje jeg kan få overtalt henne til å bytte ut hennes Renault Clio mot en BMW.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiffy81 Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 jeg har fim fra rudskogen treffet, men vet ikke hvordan jeg får delt den. var forresten morro å få testet m5'en på bane.den er egentlig for tung til slikt bruk kjente jeg. med utstyr så veier den 1930 kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Hehe! Tror jeg skal ta med madammen på neste treff.. Kanskje jeg kan få overtalt henne til å bytte ut hennes Renault Clio mot en BMW.. Hehe.. Kate har faktisk kjørt på bane før, på Våler for 1 år siden: Da var det jenteheat, så hun var utpå der. Men hun var/er vant med en høy firehjulstrekker og hadde så godt som aldri kjørt bilen min før, så det var nok ikke det enkleste. Klager på at bilene mine er for store. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Ser ut som hun utnytter hele veibaner hvertfall.. Det er bra! Klager på at bilene mine er for store. Det gjorde min bedre halvdel når jeg kjørte E46 også.. Golf er maksstørelse for henne, så det kan egentlig bli litt vanskelig å få henne til å kjøpe BMW.. Både E30 og E36 er for gammelt i følge henne, og E46 blir som sagt for stor.. Får vel se om jeg ikke får overtalt henne etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 1-serie? E46 Compact? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Hagenisse: Vi var ute å testet 1-serien i fjor, og den likte hun veldig godt, men er nok litt for dyr for henne enda, men om ett par år kanske.. Det samme gjelder compacten, men den tror jeg hun syntest er rar. Eller så får jeg selge min Passelat og vi spleiser på en 1-serie.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Har du to E30 M3er og en Passat, Raymond? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linn Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Ellers kom Kate hjem fra jobb i forgårs og hadde kjørt idealspor hele veien hjem. Og sa hun ville ha en liten BMW, en 3-serie eller noe, sånn som Linn har. Kan du ha noe med dette å gjøre?! En 3-serie hadde ikke vært så dumt:) Du får hilse henne og si at da regner jeg med at hun stiller med egen bil på neste treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Har du to E30 M3er og en Passat, Raymond? Ja, er ikke det vanlig..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30M3 Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 BMWE30M3: Kan jeg spørre hvor mye et slik kamera du hadde der koster? Det utstyret jeg brukte på dette treffet ligger på ca 40k... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 jeg har fim fra rudskogen treffet, men vet ikke hvordan jeg får delt den.var forresten morro å få testet m5'en på bane.den er egentlig for tung til slikt bruk kjente jeg. med utstyr så veier den 1930 kg Dette vil jeg tro Gunnar kan ordne opp i. Om den ikke er diger, kan du sende den via nettet, evt så send den via post til han sa han i en annen tråd her. Håper du har fått med meg og lyden av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Hagenisse: Vi var ute å testet 1-serien i fjor, og den likte hun veldig godt, men er nok litt for dyr for henne enda, men om ett par år kanske.. Det samme gjelder compacten, men den tror jeg hun syntest er rar. Eller så får jeg selge min Passelat og vi spleiser på en 1-serie.. -------------------------------------------------------------------------------------- 2xM3 og passat hvorfor i allverden har du en passe(lat)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Hei!!!Dere må ikke mobbe min lille røde juvel... Jeg ser at det er noen kommentarere om bilen min på siden. Jeg dro og hentet den samme dag som Rudskogen var. Den er registrert som en 328 i Tyskland, der jeg hentet den. - Bäte er en forhandler/merkeverksted... - Alphina kittet var på når jeg kjøpte den, og vet ikke helt om den er ombygd/Alphinakonvertert. Og det var B3 3.0 merker, men det fikk vi fjernet før godkjenning. Står Alphina på innsuget, men vet ikke om det er orginal 2.8 eller Alphina-innsug. - Ferrari-rattet skal bort, noen som har et ratt til salgs? Og som passer litt bedre? Og ja, jeg kjørte på banen. Var jeg eneste jenta eller? -------------------------------------------------------------------------------------- Gratulerer med bil av rett merke og den ble handlet uten påvirkning fra din andre halvdel:-)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå