Sevenord Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =16&tot=92 Bortsett fra interiørfargen så virket jo bilen grei? Ble ikke helt skremt av prisen heller, til tross for at det er hos forhandler.. Regner med det der er en 323 da, siden den er opplyst å ha 169hk. Noen innspill? Med 3mnd garanti så var jo ikke prisen avskrekkende, og får sikkert prutet litt... edit1: Er diffbrems på noen måte standard på disse modellene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Så grei ut den. M52B25 motoren er fin..Bruker lite suppe og har bra med kraft. Er vist 188hk i de. Diffbrems var ikke å få til de der, men man får jo tak i brukt etc fra andre modeller hvis du ønsker det. Prisen virket jo grei, men det står en 96 coupe med alt utstyr tilsalgs for 120 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 19, 2006 Forfatter Share Skrevet September 19, 2006 Takker for innspill 188hk ja, høres fornuftig ut Prisen syns jeg var helt ok. Er jo inkl omreg på nesten 7k også. Utstyr er ikke noe must. Den har elvinduer og takluke i det minste. Men Vader interiør i stoff hadde vært susen! En plass må jeg bare sette en grense i pris... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Jeg blir halvkvalm av den interiørfargen, men ellers er E36 323i trolig den mest harmoniske E36 modellen man kan kjøpe... en fornuftig kombinasjon av effekt og bensinforuk. M52B25 motoren er uten tvil en av BMW´s beste standardmotorer og klart sterkere enn de 170 "avgiftsreduserte" hestekreftene antyder... 185-190 HK er mer korrekt. Jeg har tidligere hatt en 1997 E36 323i (60000-110000 Km)... dessverre hadde jeg også mange problemer med bilen.... radiator, vannpumpe, starter, bremser, mellomaksling, seter, LMM... etc.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 19, 2006 Forfatter Share Skrevet September 19, 2006 Ja fargen var IKKE pen. Men satser på den er litt bedre irl. Interiørbilder tatt med blitz gjør det jo værre en det er, håper jeg Kjedelig at du hadde såpass mye feil da.. Er dette vanlige, eller var du bare uheldig tror du? En av grunnene til at jeg vurderer en 323 forran en 325 er nettop det at jeg hører kvaliteten på e36 generelt bare ble bedre og bedre med årene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askeladden Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 hei jeg kjøpte en 318 på ford den sku vist også ha 3 måners garanti, men da sentral låsen klikka og bil ikke ville starte var det ikke mye hjelp å få. måtte ned på bmw å få det fiksa, måtte koste alt selv. og det var jo en helt vill pris, for 95 skal du få kjøpe min styla 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 19, 2006 Forfatter Share Skrevet September 19, 2006 Hm... Er jo ikke noe poeng i 3mnd garanti om den ikke gjelder, så regner med det er da man bare må stå på kravene sine? Eller? Btw, Håper virkelig du er ironisk, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Ja fargen var IKKE pen. Men satser på den er litt bedre irl. Interiørbilder tatt med blitz gjør det jo værre en det er, håper jeg Kjedelig at du hadde såpass mye feil da.. Er dette vanlige, eller var du bare uheldig tror du? En av grunnene til at jeg vurderer en 323 forran en 325 er nettop det at jeg hører kvaliteten på e36 generelt bare ble bedre og bedre med årene... Det er helt korrekt at kvaliteten på E36 bare ble bedre og bedre med årene... spesielt fom. 1996. M52B25 motoren er også en betydelig mer moderne motor enn M50B25 motoren som man finner i bl.a E36 325i. Det var/er generelt for mange feil vedr. E36 (en av grunnene til at Lexus kunne slå seg opp med IS 200) og... ja... det må man nesten bare leve med når det gjelder E36. Min bil var fantastisk når alt var i orden...en fantastisk motor med en fantastisk gangkultur... og E36 virker (på meg iallefall) klart mer kompromisløs enn f.eks E46. Man får mer lyst til å kjøre fort i en E36 enn i en E46... selvom E46 er en bedre bil på alle områder. Kanskje en E46 323i er et fornuftig kompromis ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 den så veldi fin ut den. interiørfargen er ikke sånn det ser ut på bilde akkurat. det er lysegrått og litt mørkere grått. stefarin min har likens interiør å jeg tok bilde med blitz så vart det sånn. veit ikke hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 19, 2006 Forfatter Share Skrevet September 19, 2006 Fredrik: Høres bra ut i det minste Ja fordi jeg registrerer jo at det er en del irriterende feil med e36, og virker som feks e39 er en betydelig bedre bil(kvalitetsmessig). Men en e39 med 5 seter og like mye futt i blir ganske dyrt, enda.. e46 er pene biler no doubt, men igjen aaaalt for dyrt for meg (om jeg skal ha med litt motor). Så jeg står egentlig igjen med e36, og får bare håpe jeg slipper billig fra det, om jeg går for den Aroid: Ok, høres bra ut at det faktisk er blitzen som ødelegger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 bor ikke du i bardu/setermoen? har du vært og sett på stephan sin da? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... &username= han har vel riktig intrør (delskinn) og den ser jo ganske fin ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 19, 2006 Forfatter Share Skrevet September 19, 2006 Dyr pekkar det der Men at det er en av de penere e36 sedanene jeg har sett irl er det Ingen tvil om! OT: Han jobber på samme sted som meg, så tro meg jeg har fått høre at jeg må kjøpe den Takk for tipset ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 fin ja, skulle jeg hatt e36 no ville jeg sterkt vurdert den.. litt mer OT: hvor jobber han no da? asvfaltsjofør, posten, budbil? faen ikke til og bli klok på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 19, 2006 Forfatter Share Skrevet September 19, 2006 hehehe Jobber på TelenorMobil på Setermoen Han er en av the new kidds on the block Ja bilen hans er PEN! Men for såpass mye penger så ofrer jeg litt utstyr og tar heller litt futt under panseret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 hvor mye power skal du ha da? har bette meg merke i at du har lett lenge 323 komp, litt stygg styling: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= 528ia til 155 000,- http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= toppen av kransekaka http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå