G-RACING Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Vil bytte ut nyrene i min sedan 94'mod med den sist leverte grillen til e-36. Men lurer på om ny-typen passer rett inn i den gamle ramma, eller må denne også skiftes? Tenker på de breie kromma nyrene;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Nei, de passer ikke inn i den gamle fronten din. Du må kjøpe hele frontplata + 97 nyrene. Du kan kjøpe facelift nyrer til den gamle fronten din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Ny facelift får du bl,a. kjøpt hos koed.dk, og sikkert også på schmiedmann.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Litt feil å kalle det 97 nyrene...de kom på 96 modeller også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Vil bytte ut nyrene i min sedan 94'mod med den sist leverte grillen til e-36.Men lurer på om ny-typen passer rett inn i den gamle ramma, eller må denne også skiftes? Tenker på de breie kromma nyrene;) Du får kjøpt innsatser som likner facelift, men det er ikke like pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet September 20, 2006 Forfatter Share Skrevet September 20, 2006 Hvor får man kjøpt desse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Ja, hvor får man tak i sånne nyrer? Skulle hatt et par selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Får vel kjøpt det omtrent overalt de selger styling til BMW. Prøv GS Bildeler eller Schmiedmann. Evt koed.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Eneste stedet hvor jeg har funnet dem er hos astp.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 ok. Har du byttet ut dine nyrer med dem hos astp.no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Men som sagt, kjøp HELE den nye grillen, ikke slikt innsatsTULL. Koster ikke mye hos koed.dk f.eks. for å få noe som gjør at bilen ser bedre ut. Mener nu jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Mye tar koed for en slik grill med nyrer da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Ja, det er jo bare å gå til siden og se selv forøvrig... Men husker jeg korrekt, så er det rundt 1300,- kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå