Gå til innhold

hvor legge phono kabel..e46

Share

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe en sub til bilen..lurte på om det var noen raske løsninger på hvor phono kabel kan legges?..rekner med det blir under lister i dører.. er det klips lignende løsninger på disse?har ikke studert det så nøye.. :oops:

Jeg også er interesert i dette... skal legge phono-kabel i bilen til dama, og den glupingen som har instalert sub for ho har ikke lagt phono-kabel, men kobla inn bak-høytalene på høynivå inn på forsterkeren....

Nå står seff ikke org spilleren der lengre så nå skal jeg legge phono-kabel osv.... så da lurer jeg oxo på hvordan det er lettest og komme til bak spilleren\ bak dash`en..... må også bytte kabelen til I-pod`en og hvor han som har satt inn den "converteren" til Ipod`en har satt den vet ikke jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vipp opp dørlistene. De er festet med plastikklips. Hvis du bender dem forsiktig opp med et flattjern skulle det ikke være noe problem. Napp ut baksetet. Det er festet i framkant. Bare å nykke det rett opp ved å ta tak framme. Legg kablene på førersiden. Hvis du har batteriet bak går strømkabelen på høyre side. Så da er det greiest å legge dem på førersiden for å unngå støy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...