wheelman Skrevet September 20, 2006 Skrevet September 20, 2006 noen her som har erfaring med bestiling fra koed? sender dem til norge? hvordan har dere gjort det med toll, sendt varen som gave og sluppet unna tollavgift?
Fredrik Skrevet September 20, 2006 Skrevet September 20, 2006 Det er skrevet mye om Koed og hvordan man handler der her inne (søk og du finner det du leter etter), men kanskje denne tråden kan hjelpe deg litt på vei...
fre Skrevet September 20, 2006 Skrevet September 20, 2006 noen her som har erfaring med bestiling fra koed?sender dem til norge? hvordan har dere gjort det med toll, sendt varen som gave og sluppet unna tollavgift? Genial den kalkulatoren gitt.. hadde ikke sett den før jeg.. dagens kurs og alt. Synd det står dårlig til med norske krona om dagen.. Wheelman: Vi sender til Norge ja. Kan ikke sende varer som gave da du MÅ betale moms i et av landene. Du betaler ingen moms i Danmark, prisene på nettsidene når du velger Norway er uten moms. Det er en FAQ under info på siden vår også. Vi ønsker deg velkommen som kunde!
BMW 2002 Fredrik Skrevet September 20, 2006 Skrevet September 20, 2006 Syns dere har noe for j**** lang leveringstid. Gidder ikke handle der mere betalere gjærne noen hundrelapper ekstra for orginaldeler som kommer neste dag på BMW
fre Skrevet September 20, 2006 Skrevet September 20, 2006 Vært litt lang leveringstid de siste par mnd, pga diverse rot.. Men nå begynner alt å ordne seg smått om senn Så om det er originaldeler, skal det iallefall ikke gå lang tid. Har levering fra BMW 2 ganger i uka. Men så klart kan vi ikke levere dagen etter du bestiller, men hvertfall billigere
wheelman Skrevet September 20, 2006 Forfatter Skrevet September 20, 2006 hvorfor kan dere ikke levere som gaver? er jo ikke verre en og legge med et kort hvor det står gratulerer med dagen.... hvoran skjer betaling da?
fre Skrevet September 20, 2006 Skrevet September 20, 2006 hvorfor kan dere ikke levere som gaver?er jo ikke verre en og legge med et kort hvor det står gratulerer med dagen.... hvoran skjer betaling da? hehe.. godt forslag!! nå er dette et seriøst, momspliktig foretak, og da har vi et momsregnskap å forholde oss til Du betaler jo ikke moms i Danmark også, det måtte du jo gjort om det fantes noen sånne snarveier. du betaler med VISA/MAstercard eller kontooverføring
Kjell Rune Skrevet September 20, 2006 Skrevet September 20, 2006 jeg har handlet der engang, og delene kom fort, men jeg fikk vel no toll piss og slik i etterkant, husker ikke om det var toll eller frakt. og da ble det liksom ikke så billig alikavell. men jeg bestilte bare noe piss så det spilte ingen rolle. alle jeg snakker med mener det lønner seg og handle stort hos koed når man først handler og ikke bare en list liksom. jeg gjorde det mest for og sjelle leveringstid og få den gode e30 kattalogen jeg ikke har peilhvor er nå
fre Skrevet September 20, 2006 Skrevet September 20, 2006 jeg har handlet der engang, og delene kom fort, men jeg fikk vel no toll piss og slik i etterkant, husker ikke om det var toll eller frakt. og da ble det liksom ikke så billig alikavell. men jeg bestilte bare noe piss så det spilte ingen rolle. alle jeg snakker med mener det lønner seg og handle stort hos koed når man først handler og ikke bare en list liksom. jeg gjorde det mest for og sjelle leveringstid og få den gode e30 kattalogen jeg ikke har peilhvor er nå det er ikke toll på bildeler TNT, vår transportør, legger ut for den norske momsen. Dette får du regning på i ettertid, samt gebyrene de tar for det og fortolling, 90+150 kr. Men ja, pga frakt lønner det seg ikke å bestille for en veldig lite sum om gangen
haddis Skrevet September 20, 2006 Skrevet September 20, 2006 Bestilte et panser derfra. Sparte en tusing på det gitt. Letet opp å ned gjennom hele landet etter panser, men koed var den som hadde billigst, selv med frakt og moms.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå