mAZE Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Annet merke enn bmw blir det ikke. Det vet jeg, vet kanskje hva han handler også, men det sier jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2006 en ting er sikkert... det blir ikk en 316.... og heller ikke no annet enn bmw.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Kan da ikke selge denne lekkerbiskenen?? Uff da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2006 kan jo seff det når det finnes så utrolig mye annet morro der ute i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 skal med 316 da? kjell rune har jo en 518..hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2006 tata. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 spenningen stiger hva skal kjell rune ha denne gangen. nei det er pokkern ikke godt og vite Kan natulig nokk ikke være mindre en enn E46 M3 når man tenker den veien! Nja, si ikke det.... Hehe, skjønner! Men altså når det gjelder E46, du degraderer neppe til en 320ci etter en 330ci visst du skjønner Men seff, mye annet rått fra bmw ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 BMW 316i er BMW det og Noen som må være fornuftig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 Annet merke enn bmw blir det ikke. Det vet jeg, vet kanskje hva han handler også, men det sier jeg ikke. Han er ikke tilfeldigvis ute etter en 328 Compact m/Kompressor, Intercooler, 325 Innsug, 6trinns m3 3,2L kasse, m3 bremsere ++ ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 ":rk8u9cz9]Annet merke enn bmw blir det ikke. Det vet jeg, vet kanskje hva han handler også, men det sier jeg ikke. Han er ikke tilfeldigvis ute etter en 328 Compact m/Kompressor, Intercooler, 325 Innsug, 6trinns m3 3,2L kasse, m3 bremsere ++ ? Ja nei det vites ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2006 trallalaaaaaaaaaaaaa.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Hjelp nå mannen da, kjøp den råe bilen.... Så han kan handle seg en ny en... hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Striker Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Hei. Nydelig bil, Fikk nesten litt lyst på den. Har du noen formeining om hvilken pris du vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2006 denne har det meste av utstyr og er veldig bra teknisk.. ikke noe feil \ mangler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2006 da skal den ikke selges. blir heller påkostet litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg