kuanov Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 http://www.dagbladet.no/kultur/2006/09/20/477370.html Får virkelig håpe det går bra med han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbmw Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 trur eg hadde våre litt skeptisk i 450 kmh og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Offda.. Dette var trist å høre. Håper det går bra, og at han er raskt på plass igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Skumle greier det der Huff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Får håpe han kjeme seg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Kritisk skadet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Huff Får virkelig håpe det går bra med han. At han er ihugga BMW entusiast har han sagt ved flere anledninger. 450km/t er bare en fart jeg ikke kan klare å forestille meg. Må ha gått noe grusomt, får ikke tid til å reagere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Vi får krysse alt og håpe han kommer tilbake.... Morsom fyr da ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Håper det går bra og at vi får se klippet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Jeg føler ikke et behov for å se klippet, men jeg håper det går bra med "The Hamster"... en artig fyr som går godt sammen med Jeremy Clarkson i Top Gear. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Ulykker er alltid trist, uansett hvem det rammer. Vi får håpe at det går bra i dette tilfellet, og at han slipper uten varige men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Er vel utenfor livsfare slik jeg forstår det, heldigvis. Håper han blir i full stand til å fortsette.. Top Gear er genialt, elsker det programmet.. Autofil blir liksom aldri det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Veldig trist.. og Richard er den av programlederne jeg har mest sansen for. Håper han kommer tilbake på TV-skjermen, med det vanlige gode humøret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Ifølge denne artikkelen i VG viser "The Hamster" tegn til å være bedre Håper han kommer tilbake, ingen trekker opp JC mer enn RH Det er morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 hm,synd det der.han er vel på en måte vår "steve irwin" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå