wheelman Skrevet September 20, 2006 Skrevet September 20, 2006 på min e36 coupe, 92 med sentrallås, opplever jeg nå at dørlåsen spretter opp igjen etter jeg har låst. jeg låser den igjen, og alt er bra. sjefen opplevde visst det samme probleme på den gamle e36en hans.. noen andre som har opplevd dette? evnt har en løsning/forklaring på problemet
M6 Bjørn Skrevet September 20, 2006 Skrevet September 20, 2006 En av sentrallåsdriverene dine funker kanskje ikke.Sjekk att baggasjerom og tanklokk om det låser seg.Og sjekk også hver enkel dør.
Gjest Skrevet September 20, 2006 Skrevet September 20, 2006 Har akkurat samme feilen, vet ikke hva det skyldes.
StigJ Skrevet September 20, 2006 Skrevet September 20, 2006 Det kan og være at en av dørbryterene begynner å bli dårlige. Sjekk de og. Sitter inni bøylen som dørlåsen griper tak i.
Mr.Plow Skrevet September 20, 2006 Skrevet September 20, 2006 Hatt samme problem på min. Der var det fjæren på tanklokket som ikke holdt lokket helt inntil. Dermed traff ikke låsepinnen inn i hullet i lokket, og sentrallåsen gikk opp igjen.
Håvard ///M3 Skrevet September 20, 2006 Skrevet September 20, 2006 Det kan og være at en av dørbryterene begynner å bli dårlige. Sjekk de og. Sitter inni bøylen som dørlåsen griper tak i. Siden tråstarter har en 92 mod sitter de ikke på bøylen men inni selve låsemekanismen et sted.
Håvard ///M3 Skrevet September 20, 2006 Skrevet September 20, 2006 Det kan og være at en av dørbryterene begynner å bli dårlige. Sjekk de og. Sitter inni bøylen som dørlåsen griper tak i. Siden tråstarter har en 92 mod sitter de ikke på bøylen men inni selve låsemekanismen et sted.
StigJ Skrevet September 20, 2006 Skrevet September 20, 2006 da har jeg lært noe nytt i dag også. Ikke værst det.
wheelman Skrevet September 20, 2006 Forfatter Skrevet September 20, 2006 når jeg tenker meg om gjelder dette kun fører dør!
Mr_Sunde Skrevet September 21, 2006 Skrevet September 21, 2006 Hadde samme problemet på min. Jeg bare byttet om sentrallåsdriverne med passasjerdøren. Har da fortsatt samme problemet på passasjersiden, men det fungerer helt fint når jeg låser opp og igjen fra førerdøren. Skal bytte driveren på førersiden for å fikse dette, men er ikke komt så langt enda
Dirty Skrevet September 21, 2006 Skrevet September 21, 2006 hadde samme problemet på min. fikk et tips av en kompis , om å ikke bry seg om det. får om noen dager var det vekk. tro det eller ei. men etter 1 uke ca så funket den igjen loolo
ioctl Skrevet September 21, 2006 Skrevet September 21, 2006 Jeg hadde akkurat dette problemet på min E36 -92. Etter litt googling fant jeg grunnen. Det er en svakhet i bryteren som sitter i "karroseridelen" av låsemekanismen i fordørene. Jeg kjøpte ny ("striker plate") til førerdøren hos BMW(for ca. 350 kr.) og problemet var ordnet. På min bil kunne jeg enkelt verifisere feilen ved at låsen alltid funka når jeg presset inn førerdøren slik at sensoren ble presset ekstra inn. Prøv dette i første omgang.
ioctl Skrevet September 21, 2006 Skrevet September 21, 2006 Det kan og være at en av dørbryterene begynner å bli dårlige. Sjekk de og. Sitter inni bøylen som dørlåsen griper tak i. Siden tråstarter har en 92 mod sitter de ikke på bøylen men inni selve låsemekanismen et sted. De sitter inni bøylen på min -92...
Platepratar Skrevet September 21, 2006 Skrevet September 21, 2006 På min også så kommer og går dette problemet med jevne mellomrom. Er igrunn mest irriterende når eg skal låse opp bilen med fjernkontrollen, hvis eg ikke er rask da så låser den seg igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå