JE Motorsport Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Alle er velkommen , her vil det bli gode tilbud. Opp til 70% på enkelte varer. Kåring av dagens fineste fremmøtte BMW . Tilbud på felgpakker. Presentasjon av Rieger styling. BMWCCN har egen stand. Grilling og mulighet for en liten BMW-prat Vi holder åpent fra kl. 10.00 til 16.00 denne dagen. VELKOMMEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Er det tilbud på modellbiler den dagen også...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Da var jeg bortreist ja..Det var jo dumt..Enda ikke fått tatt turen innom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Jeg kommer ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet September 21, 2006 Forfatter Share Skrevet September 21, 2006 Er det tilbud på modellbiler den dagen også...? Hvor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Hmm...tilbud på felgpakker ja. Interessant. Du har ikke peil på om man kan få tilbud på felgpakker på GS i Bud, den dagen også vel? Det hadde vært toppers. Driver å lurer litt på noen 19" felger på GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Får ta meg en tur ned dit da. Med bilen denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Dette må jeg prøve å få med meg. Hvor mange prosent på felgpakker? Kjører dere tilbud på Hartge Classic Replica og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Hvor mange % har dere på felgpakker med vinterdekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Er jo faktisk i Oslo i helga! Kanskje jeg også stikker innnom. Har vel egentlig ikke bruk for noe, men kan vel hende man finner noe stæsj! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Pokker da, litt kort varsel for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Jeg kommer også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Er det tilbud på baklykter med hvit blink til E34 og senkesett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet September 22, 2006 Forfatter Share Skrevet September 22, 2006 40% rabatt på felgpakker sommer og vinter Senkesett E34 er på kampanje ja......... og til de fleste andre også Vi sees vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Jobber du på GS, Joar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå