Gå til innhold

GS Bildeler Oslo har åpen dag lørdag 23.9

JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor lang leveringstid er det fra GS? De hadde varen på lager. Noen som vet? Har bestillt meg Eibach senkefjærer, ser frem til å få dem...

Så lenge varen er på lager, så er det stort sett postgangen som bestemmer leveringstiden. Normalt 2 dager,litt avhengig hvor seint/tidlig på dagen du bestilte varene :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er GS? og hvor ligger det?

GS Bildeler selger alt av BMW deler og utstyr. Vi har en avdeling i Bud(ved Molde), og en avdeling i Oslo som åpnet 14.08.06.

I Oslo som vi har åpen dag i dag :wink: holder vi til i Stålverksv. 2 i Bilbyen på Ensjø (ved Helsfyr).Tidl. lokaler til Honda Skotvedt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvar på vei innover idag men punga i skullerud dumpa uten reserve dekk med så måtte stresse med det :evil:(heldighvis ikke noe spes jeg skulle ha m tanke på rabbat) Noen bilder av fine/spes biler som hvar innom idag :?:

(Fikk plugga dekke på holmlia etter og blitt henta av naf, KJEMPE GØY!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HHoi, det var meg som spratt rundt og tok bilder av alt og ingenting. Jeg fikk i "oppdrag" å ta bilder som DN, Aftenposten og Dagbladet (tror jeg det var) skulle bruke i avisen. Han som egentlig skulle ta bilder falt nemlig fra. Jeg vetikke hvor populært det er at jeg bruker bildene før de har brukt dem selv. Men når jeg får klarsignal så legger jeg ut bilder. Veldig fin og skikkelig butikk i alle fall! Jeg fikk ikke med meg så mye av hva som var på salg der pga bildetaging og litt dårlig tid, men tror det vanket gode priser på mange ting, alt fra klær til deler og stasj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...