bunny Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Hvor lang leveringstid er det fra GS? De hadde varen på lager. Noen som vet? Har bestillt meg Eibach senkefjærer, ser frem til å få dem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet September 22, 2006 Forfatter Share Skrevet September 22, 2006 Jobber du på GS, Joar? Er vel ikke noen hemmelighet det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet September 22, 2006 Forfatter Share Skrevet September 22, 2006 Hvor lang leveringstid er det fra GS? De hadde varen på lager. Noen som vet? Har bestillt meg Eibach senkefjærer, ser frem til å få dem... Så lenge varen er på lager, så er det stort sett postgangen som bestemmer leveringstiden. Normalt 2 dager,litt avhengig hvor seint/tidlig på dagen du bestilte varene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 hva er GS? og hvor ligger det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbmw Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 www.gsbildeler.no <-- der ser du ka gs bildeler er.... har vist opna butikk no i oslo og etter det eg forstår... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet September 23, 2006 Forfatter Share Skrevet September 23, 2006 hva er GS? og hvor ligger det? GS Bildeler selger alt av BMW deler og utstyr. Vi har en avdeling i Bud(ved Molde), og en avdeling i Oslo som åpnet 14.08.06. I Oslo som vi har åpen dag i dag holder vi til i Stålverksv. 2 i Bilbyen på Ensjø (ved Helsfyr).Tidl. lokaler til Honda Skotvedt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Kom derifra nå, blei et par dempere og noen styrestag, langt under halv pris sammenlignet med akkurat samme deler andre steder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 faen..stod ikke opp før nå..hmm..tviler på at jeg rekker å dusje og vaske bilen og møte opp før 1600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Da fikk jeg også tatt turen innom. Ble 97' grill og ett par forskjermer på meg. Kjempe god service av Joar'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Kjøpte en 3'er nøkkel ring jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plimbu Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Hvar på vei innover idag men punga i skullerud dumpa uten reserve dekk med så måtte stresse med det (heldighvis ikke noe spes jeg skulle ha m tanke på rabbat) Noen bilder av fine/spes biler som hvar innom idag (Fikk plugga dekke på holmlia etter og blitt henta av naf, KJEMPE GØY!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Var en som fløy rundt med et kamera og knipset bilder av omtrent alt som var der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Får håpe det kommer inn ett par bilder her etterhvert da..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher R Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 HHoi, det var meg som spratt rundt og tok bilder av alt og ingenting. Jeg fikk i "oppdrag" å ta bilder som DN, Aftenposten og Dagbladet (tror jeg det var) skulle bruke i avisen. Han som egentlig skulle ta bilder falt nemlig fra. Jeg vetikke hvor populært det er at jeg bruker bildene før de har brukt dem selv. Men når jeg får klarsignal så legger jeg ut bilder. Veldig fin og skikkelig butikk i alle fall! Jeg fikk ikke med meg så mye av hva som var på salg der pga bildetaging og litt dårlig tid, men tror det vanket gode priser på mange ting, alt fra klær til deler og stasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Er signaturen din hentet fra "Cannonball" Cristopher? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå