|Andreas| Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 HHoi, det var meg som spratt rundt og tok bilder av alt og ingenting. Jeg fikk i "oppdrag" å ta bilder som DN, Aftenposten og Dagbladet (tror jeg det var) skulle bruke i avisen. Han som egentlig skulle ta bilder falt nemlig fra. Jeg vetikke hvor populært det er at jeg bruker bildene før de har brukt dem selv. Men når jeg får klarsignal så legger jeg ut bilder. Veldig fin og skikkelig butikk i alle fall! Jeg fikk ikke med meg så mye av hva som var på salg der pga bildetaging og litt dårlig tid, men tror det vanket gode priser på mange ting, alt fra klær til deler og stasj. Når kommer artiklene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher R Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Er signaturen din hentet fra "Cannonball" Cristopher? Jup! Stammer nok fra Cannonballrun 1 Godt observert.. Men jeg hørte den frasen igjen for en stund siden, i media tror jeg. Artiklene kommer nok en gang i denne uken. Mer vet jeg desverre ikke. -Hvis det er noen av dere som snubler over en av dem så hadde det vært gøy om dere tipset meg, så kan jeg kjøpe avisen (har så mye annet å lese på for tiden) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Hvorfor er det ingen bildelebutikker som har åpent på fornuftige tider. Veit ikke hvordan det er med andre, men er bare lørdager jeg kommer meg til butikker så rimelig teit å ikke ha lørdagsåpent. Heller kutt ned en formiddag eller to i uka. Åpent fra 12-6 på lørdager feks. Hadde vært ypperlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet September 26, 2006 Forfatter Share Skrevet September 26, 2006 GS Bildeler i Oslo har åpent lørdager fra kl.10.00 til 14.00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Og det bør jo holde for alle og enhver! De som ikke kommer seg opp tidsnok til å rekke det på en lørdag, har ikke stort nok behov for deler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå