Gå til innhold

Sorry folkens, kjøpt audi BILDER NÅ

Peoplez
 Share

Anbefalte innlegg

Det jeg har funnet ut, er at det er ørsmå marginer som skiller de tyske premiumbilene, når man bruker dem til daglig kjøring. Man velger den man har mest lyst på - enten det være design, status, hjulsdrift eller image (sportlighet/comfort) som er avgjørende for hva man velger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grattis med den perfekte vinterbil! Pen var den å!

Langt har den gått?

Har selv byttet en del av de kammene etter ca 120000km, også på 180hk som kom i 01, så personlig tror jeg ikke de har utbedret kammene. Men det er jo bare å følge med på de om det dannes slitespor. Har også byttet en del reg reimer pga havari, og dieselpumper på disse motorene.

ja før 2002 var det et problem ifølge møller sin tekniske avd. men 02 og oppover skal visst ka oppgradert mulitlink og kammer. men eg veit ik, berre høre ka andre sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg må si at a4en min, henger bedre på og oppfører seg bedre i skarpe svinger enn min forrige bmw..

men no er jo audien meget senka for øyeblikket, justerbart .

henger på so faen,

skal chippe den so snart så mulig

Har no 180hk 390nm, får 220hk , 450nm :)

Gratulerer med flott bil. Ser veldig fin ut.

Svigermor har hatt to eller tre slike i forskjellige dieselutgaver og den er bare skit-fin med s-line stæsjet (men det er jo BMW med M-stæsj også :wink: ).

Ikke for å være ekkel, men det lukter litt motor-ras med fremtidsplanene dine... Høres ut som om du er litt bajas og da er det fort gjort at motor eller girkasse slokner når du har det som morsomst... :?

Kanskje du bør vente litt med chippingen til du har fått rast ifra deg på originaloppsettet som du vet tåler belastningen?

Hvorfor skal du egentlig chippe når den går så bra?

Er du redd for at BMWen min skal ta deg?.

.

kjører fint eg ,ikkje noke bajas kjøring her nei ! aldri hatt noke problem på bil pga uanstendig bilkjøring. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hylland, veit ikkje ka tida er førde naustdal, men er ganske bra veit eg.. nei førde balestrand har eg ikkje kjørt sjøl, bare såtte på, og da var det med henger på slep :P har du noke spesifik tid førde balestrand da?

ca 1 time har eg hørt rykter om at folk har kjørt på... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...