Gå til innhold

Sony fjernkontroll til bilstereo selges

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen? Festlig liten sak for de som vil kunne styre bilstereoen fra baksetet eller gjennom bakvinduet.. eller rett og slett bare ha en tøff gadget i bilen.. ;)

Skrevet

Hm.. Har du oversikt over hvilke sonyspillere den passer til? De sitter en sonyspiller i den ene bilen min, men jeg fikk ikke med fjernkontrollen. Kan bare sette inn cd`n og la den spille. Kan kun justere lyden, så hadde vært fint om man kunne hoppe over de kjipe sangene på cd`n.. :wink:

Skrevet

Søkte litt, men finner kun inkomplette lister, av denne typen:

Infra-Red remote commander for: CDXCA750, CDXCA750X, CDXCA650, CDXCA650X, CDXCA650V, CDXC5000R, MDXC8000REC, MDXCA680, MDXCA680X, MDXCA580, XRCA600, XRCA600X, XRCA600V. Other models can also be operated.

Spilleren jeg kjøpte og brukte den til står f.eks. ikke der (MPX-30 eller noe sånt).

Hvis du har modellnavnet på den er sikkert det enkleste å søke på det og RM-X114 på google.

Skrevet

Denn fjernkontrollen passer alle nyrere Sonyspillere utenom spillerene som trenger open/close knapp.

Spilleren du brukte denne på heter CDX-MP30

Skrevet

Hehe. Det er godt vi har ekspertise på plass.. ;)

Du vet ikke hva dere tar for den også eller? Hadde litt problemer med å huske hva jeg gav for den.

Skrevet

Hehe.. det koster da ikke stort for et CR2025-batteri, så det burde ordne seg. Prisen min burde være grei den. Fjernkontrollen er minimalt brukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...