Glenno Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Ja kansje hvorfor ikke. Sjekk dagens dt. http://dt.no/apps/pbcs.dll/article?AID= ... 1099/NYHET Tok turen Modum - Ål - Voss - Bergen - Stvanger - Kristiansand - Sande - Modum i sommer ferien. Ferien var bra den bort sett fra kjedelige tunneler som i tillegg var mørklagte fra Ål - Voss - Bergen og 80km og mindre fra bergen til sande. Da det kun i tillegg var 2 felts vei var muligheten for forbi kjøringere ikke like lett tilstede. Mulig jeg kunne tatt annen rute men? Må si jeg koser meg når jeg skal til sverige med stort sett 100km sone eller mulighet for å kunne legge seg ut og kjøre forbi de som av en eller annen grunn ikke kan følge farts grensen her på østlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Vi har diskutert dette før her inne og denne diskusjonen kan kanskje i den sammenheng være interessant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 22, 2006 Forfatter Share Skrevet September 22, 2006 Se der ja. Interessant link der fra tidligere. Ble veldig begeistret for Bergen i sommer men rolig tur med natur ble borte i tunneler uten lys samt trøkke til stadighet 30km under fartsgrense mil etter mil gjør at jeg sannsynligvis tar flyet neste gang. Mulig det finnes alternative ruter? Vet lite om kostnader ved 4feltsvei drammen - Odda men dette det kunne jeg betalt bompenger for å kjørt med 100km sone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå