Gå til innhold

Wunderbaum-oppfordring/tips!

gkjernaas
 Share

Anbefalte innlegg

Til alle som skal ha wunderbaum i bilen. Ser nemlig at en hel haug har det hengende i speilen i frontruta! Heng den heller bak solskyggen... Da er det ingen som ser den, men lukter fortsatt!

Bare ment som et lite tips til den som fortsatt kjører med buska dinglende i speilen... Er vel ingen tvil om at det er urharry!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

har en gammel persika hengnede på blinklys-hendelen... legger ikke merke til den

stoppa i fergekø engang med to filer, mitt vindu var igjen og vinduet på bilen ved sidenav var igjen, tok enn liten stund så kjente jeg den wonderbaum-lukta kom sigende:P forstår ikke at folk overlever inni der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har enda ikke satt meg inn i en 10-20år gammel bil det har lukta nytt av. om den ikke er innrøyka så lukter det svakt av noe og som regel ikke roser...

wunderne lukter en kort periode så forsvinner det helt etter et par mnd med mindre du fyller på nye. har sitti på med folk som har disse små fancy luftfriskerne og heller wunder enn kunstig sitronduft.

om det lukter horehus vet jeg ikke,det får de av dere som ferdes mye på det svare for..

og snakker om harry? kanskje man først bør kritisere teipbetan i toppen av frontruta,eksosrøret på størrelse med en industripipe,div neonlys og all plasten som henger nedi bakken foran og bak på div bmw`er før man henger seg opp i doftgranen?

jeg gir beng og går for pels på rattet i år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har innemellom slengt inni en WB av typen Persika. Det er den eneste som lukter "normalt godt" og jeg gjemmer den som regel under et sete.

Finnes ikke noe styggere enn ting som dingler i speil o.l.

persika ;)

Samme hær,,, bare jeg har en inni varme apperatet :P

kan klipses rett uten på to sekkunder, og la dnen ligge der,, til å begynne med blir det mye lukt, men etter vert så kommer det en normal duft :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...