gkjernaas Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Til alle som skal ha wunderbaum i bilen. Ser nemlig at en hel haug har det hengende i speilen i frontruta! Heng den heller bak solskyggen... Da er det ingen som ser den, men lukter fortsatt! Bare ment som et lite tips til den som fortsatt kjører med buska dinglende i speilen... Er vel ingen tvil om at det er urharry!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Øhm.... jeg vil at bilen min skal lukte bil, og ikke nåleskog fra indre Canada jeg... Røyker man i bilen, eller har problemer med at folk spyr i bilen? Da er ikke BMW bilen for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Øhm.... jeg vil at bilen min skal lukte bil, og ikke nåleskog fra indre Canada jeg...Røyker man i bilen, eller har problemer med at folk spyr i bilen? Da er ikke BMW bilen for deg hehe, kunne ikke vært mer enig i det du sier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 er oppe i 7stk i ulik farve og de henger selvfølgelig midt i ruta der de skal være!! og det lukter ikke nåleskog,det kan jeg love Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imalldevil Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Nei, det må lukte hore hus på lang avstand hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Jeg kappet av toppen av en buske(2-3 greiner) og hang i speilet, litt fancy og laget passelig med lukt Selvfølgelig av den helt sorte baumen, den er uslåelig, hehe. Så lenge man modererer seg er det jo greit med litt godlukt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 verry berry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Bruker ikke Wunderbaum i BMW`n, men har det i min Passat, og der går det i eple eller jordbærvarianten. Den gjemmes selvsagt i sidelomma på døra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 har en gammel persika hengnede på blinklys-hendelen... legger ikke merke til den stoppa i fergekø engang med to filer, mitt vindu var igjen og vinduet på bilen ved sidenav var igjen, tok enn liten stund så kjente jeg den wonderbaum-lukta kom sigende:P forstår ikke at folk overlever inni der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Sau Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Jeg kjørte bak en bil for noen år tilbake, og den hadde en snor tvers over bakruta FULL av wonder!! tenk det det lukta hæggel og fantasi inni der a! Husker i mine harrydager at jeg hadde "noen" trær på moppa mi. Der lukta det wonder og moppeeksos etter meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Om en først bruker WB så får en jammen være mann nok til å vise det også! Husker jeg hadde en sånn vaniljesak i fiestaen da jeg var 18 Ugh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 det skal ikke lukte i bilen min.. har man behov for en svett wunderbaum, så bør man rense interiøret i stedet. blir kvalm over tid når det henger wunderbaums i speilet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 har enda ikke satt meg inn i en 10-20år gammel bil det har lukta nytt av. om den ikke er innrøyka så lukter det svakt av noe og som regel ikke roser... wunderne lukter en kort periode så forsvinner det helt etter et par mnd med mindre du fyller på nye. har sitti på med folk som har disse små fancy luftfriskerne og heller wunder enn kunstig sitronduft. om det lukter horehus vet jeg ikke,det får de av dere som ferdes mye på det svare for.. og snakker om harry? kanskje man først bør kritisere teipbetan i toppen av frontruta,eksosrøret på størrelse med en industripipe,div neonlys og all plasten som henger nedi bakken foran og bak på div bmw`er før man henger seg opp i doftgranen? jeg gir beng og går for pels på rattet i år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Jeg har innemellom slengt inni en WB av typen Persika. Det er den eneste som lukter "normalt godt" og jeg gjemmer den som regel under et sete. Finnes ikke noe styggere enn ting som dingler i speil o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Jeg har innemellom slengt inni en WB av typen Persika. Det er den eneste som lukter "normalt godt" og jeg gjemmer den som regel under et sete. Finnes ikke noe styggere enn ting som dingler i speil o.l. persika Samme hær,,, bare jeg har en inni varme apperatet kan klipses rett uten på to sekkunder, og la dnen ligge der,, til å begynne med blir det mye lukt, men etter vert så kommer det en normal duft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå