Gå til innhold

Bygging i E46 2x12" uten at du mister bagageplass ;)


 Share

Anbefalte innlegg

Har du sett hattehylla på e36 sedan? Er en satans metal konstruksjon, så med mindre du har lyst til å kappe i karosseriet, kan man ikke ha sub i der.

Stemmer ^^

Holder for tiden på med installasjonen av stereo i min bi også, og når jeg skulle ha ledningene til kondensatoren opp gjennom hattehylla (kondensatoren står oppå hattehylla for de som lurte på d:P) var det et stress for det er jo en million stålbjelker i veien så jeg knune ikke lage hullet der jeg ville så det ble litt mer ledninger synlig enn jeg ville, men det ble jo bra fordet! jeg har forresten coupe, men er samme styret der også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor ikke ha to like elementer?

Ehmm... Den saken skal det bli ordning på snart.... Må bare kjøpe det i etappevis... er tross alt student......

student ja, men pioneer avix må du ha;) hehe, tøff spiller

åssen gjorde du det med subben nedi der? har lekt med tanken selv, har du kasse på den eller kjører du bare brønnen som kasse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor ikke ha to like elementer?

Ehmm... Den saken skal det bli ordning på snart.... Må bare kjøpe det i etappevis... er tross alt student......

student ja, men pioneer avix må du ha;) hehe, tøff spiller

åssen gjorde du det med subben nedi der? har lekt med tanken selv, har du kasse på den eller kjører du bare brønnen som kasse

Hei.

Kan vel svare på vegne av Line.

Spilleren må en jo ha :wink: (vet forresten noen om navigasjons unit til denne?)

Subben under golvet blei montert av ei lokal sjappe her i Bø (før vi ble sammens), og der er det ikke noen "kasse" nei, bare plate som ligger tett over.... Men jeg skal ha ut den plata etterhvert og legge asfatplater nedi der... (Så får en ihvertfall litt bedre enn det det er nå...)

Men hvis du har en e46 og ikke har batt bak, så hadde jeg klart gått for løsningen med en sub i siden som jeg bygde her.... Er ikke bestandig skum fungerer hvis en punkterer vettu... kassa i siden tar du ut på ca 20sek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glassfiber er jo en grei ting å bygge kasser av... fine former og passer i bilen som om det er orginalt..bak lyktene er det jo plent plass til sub og kan formes slik at de kan stå i og fortsatt komme til reservehjulet.. litt stress kan glassfiber vere, men det er jo kapping av mdf med støv å dritt også ;)

rett valg av element er jo også en faktor om man skal bruke minst mulig plass..men bruker man feks to oki 10" og setter kassa helt inni seteryggen og tetter godt rundt, funker det som oftest bedre enn to 12".. som bare skrangler bak i bagasjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann..

Dette var noe av oppsettet jeg også kunne tenkt meg :)

du har vel ikke målene på kassene og platen i gulvet :D

Hadde halvert jobben med å måle opp :D

Blir mere jobb om du skal tegne bunnplaten med mål enn at du bruker den du har som mal... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir mere jobb om du skal tegne bunnplaten med mål enn at du bruker den du har som mal... ;)

hehe sant det :D

tenkte ikke på det i farten :oops:

men de på siden kunne jeg godt tenkt meg noen data på :D

Hei.

Det letteste du kan gjøre er å lage deg en mal i papp....

(var det jeg gjorde)

Men jeg kan seff lage en tegning av det oxo.... (da kun utvendige mål)

(når jeg tenker meg om så kan jeg lage en 3D modell og så lage komplette tegninger av den :wink: greit å jobbe som ingeniør :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...