Gå til innhold

Senket bilen (Bilder)

erlend_p
 Share

Anbefalte innlegg

Senket bilen min for et par helger siden.

Senkesettet kjøpte jeg fra gsbildeler.

Apex 60/40 med dempere.

personlig synnes jeg bilen ble litt for lav, så jeg kommer nok til å kjøpe nye fjører om ikke så lenge.

Så hvis noen er int. så har jeg sikkert snart et 60/40 sett til salgs for en billig penge.

IMG_1117.jpg

IMG_1118.jpg

IMG_1120.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som er problemet er at når jeg svinger og kommer i en dump, så tar hjulet borti hjulbuen....derfor jeg synnes den blir litt for lav.

hvis jeg har det litt travelt, og kjører litt fort i en rundkjøring, så subber det som bare faen.

Hjulbuene har allerede begynt å bule litt ut der de tar borti, og dekkene har fått litt merker.

Litt irriterendes.

har 225/45 17 dekk på, og felgene er 8" med et 35.

Så i teorien burde det gå greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får stikke innom ett bilverksted/lakkeringsverksted og høre om du får låne den saken de bruker for å valse hjulbuene med.

Så får du varme lakken forsiktig opp, (uten å smelte den) og prøve forsiktig å valse litt etter litt.

Men hvis uhellet skulle være ute og lakken sprekker likevell, så må det nok lakkeres..

Da blir det fort litt dyrere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på samme senk selv...Bilstein dempere med HR fjærer..kanskje du har for myke fjærer?

Kjøpte komplett sett med fjører og dempere, så jeg tror ikke at det er problemet.

Isåfall skal jeg ta meg en prat med gsbildeler :P

Får heller gjøre som Jonte sier, å prøve med 40 profil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå ned til 40 profil på 225 dekka, så ordner det seg :)

Jeg hadde Rondell 58 felger med ET38, 8x17 med 235/45/17, og da subbet det i humper.. Med, 225/40/17 subbet det ikke, og med 8,5x18 med 225/40/18 subber det ikke nå..

På 8x17 bør du bruke 215/40 så har du masse klaring ;) Jeg bruker det foran på 8,5x17 ET13 men jeg har vel også litt subbing bak med 10x17 ET19 med 245/35 :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var ikke lavt....prøv høydejusterbart ned til 100/70 senking :D hehe, neida...personlig synes jeg bilen ble veldig pen med oppsettet du har valgt. Når det gjelder at dekkene tar borti skjermene, vil som tidligere nevnt, endring av profilen løse dette problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...