Gå til innhold

Min nye BMW Z3 Roadster

DooRaaG
 Share

Anbefalte innlegg

Fy feite Z3 Roadster kler hvitt! Skikkelig sommerbil dette her. Bare synd at vi nærmer oss en helt annen årstid.... :roll:

bare synd den ikke er hvit, den er sånn turkis, er det det fargen heter? så den her om dagen, feite kul den egentli er...

men er jo livsfarlig på vinteren da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en 1.8, non?

Har sett at denne har stått til salgs. Den fargen der er en "aquired taste" som det heter på nynorsk.

Jeg for min del synes fargen er dritkul. Men kast for all del ut stoffmattene (hvis de er i samme farge) de ser litt for mye ut som den matta mormor har rundt dassen :)

Ellers gratulerer med godt bilvalg. Og til de som sier at det er en sommerbil, så kan jeg fortelle at den fungere minst like godt på vintern, bare pass på at den ikke står ute i tjueogførti minus grader for lenge av gangen, det vil gå utover bakruta di. Tror du skal lete lenge etter morsommere vinterbil i denne priklassen. For de som har prøvd å sitte i baksete når noen slenger med rumpa; På denne bilen sitter du i baksete hele tiden :) Er virkelig med ut i sladden!

Jeg for min del ville ikke ha satt på effektpotte, siden lyden bærer veldig godt inn i kupeen når man har tøyfilletak. Og bilen er støyende nok som den er.

Prøvekjørte en med supersprint anlegg når jeg var ute og shoppa bil, det anlegget hadde ikke altfor påtrengende lyd, så jeg ville gått for det hvis jeg noengang skulle ha.

Ang luftfilter så er jeg en av de som ikke helt tror på at det har noe særlig å si for effekten. Når det er sagt så har jeg slengt i et greenfilter innsatsfilter. Og du kan lese min erfaring her.

Fikk prøvd min på rudskogen på banetreffet den 18. og må si jeg er imponert over kjøreegenskapene. Men vurderer nå å få på noen nye dempere og fjærer iløpet av vinteren.

Ellers bare å PM'e meg om du har noen spørsmål, har vel gjort reasearch på det meste ang bilen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...