Even Tveter Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Modell: 1997 Km: 150000 Pris: 120000 Litt for mye å skrive, se bilder å hele anonsen på link nedenfor: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... 157&page=3 Mvh Even Tveter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Tveter Skrevet September 27, 2006 Forfatter Share Skrevet September 27, 2006 Ingen som er intrisert i en pen E39 Varebil/touring.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Hva slags farge er dette? Kunne vært ok nr2 bil dette, men hva slags stand er den i liksom, sliten, ok eller strøken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Tveter Skrevet September 27, 2006 Forfatter Share Skrevet September 27, 2006 Jeg er litt usikker på hva fargen heter, står ikke på støtdemperhuset under panseret. Bilen Kom til norge i 2000 og jeg er den andre eieren i Norge. Jeg kjøpte den i November i fjord og da hadde den gått 136000km, i januar hadde jeg den på Inspeksjon 1 service på Autozenturm gardermoen, da byttet de også diverse slitedeler da alt kom på 10000kr. Nå har jeg ikke noe greie på motor og sånn, men har ikke hatt noe trøbbel med bilden når jeg har hatt den. 25.august hadde jeg et lite uhell med en lighter mellom setet og midtkonsollen og det brant litt i bilen, Tok den på forsikringa og det ble byttet tepper på begge sider, setet på førersiden ble skiftet og diverse plast, alt gjordt av Autozenturm Oslo. Bilen skal inn til Autozentrum på Mandag igjen for montering av noe små deler som manglet + at bilen skulle få en full rens. Lakken: litt steinsprut i panser og litt antydning til rust på bakluke (kjent fenomen på E39 T) Bilen kan ses i Oslo/Akershus(ski) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Tveter Skrevet September 28, 2006 Forfatter Share Skrevet September 28, 2006 Nå legger jeg den ut her til 125000,- dette er billig så nå går jeg ikke lengre ned i pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Følger de sjakk mønstrede skoene med på kjøpet? Fant du ut noe mer om fargen på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Tveter Skrevet September 28, 2006 Forfatter Share Skrevet September 28, 2006 Hehe, de skjakkmønstrete skoene er selvsakt med:) Bilen skal entur på autozentrum på mandag fordi jeg mangler noe deler på setet mitt så skal spørre da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Tveter Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Ny pris 120000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Tveter Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Ingen som er inærheten av intiresse av bilen min? nå vill jeg at den skal bort. Skal ha meg E46 318-320 cupè. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Tveter Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2006 opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Har du hørt med en BMW Forhandler om et mulig innbytte da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_POWER Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 hei, er bilen fortsatt til salgs? interesert i å bytte mot en 91 525i 24v mot at du får 65000,- i tillegg? eller kan prisen din diskuteres? trenger stv, snarest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Tveter Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Jeg går ikke under 120K for denne bilen, da trenger jeg ikke selge den, det er ikke noe feil med den og mesteparten av utstyr så jeg syns 120k er bra pris på denne bilen. Har forøvrig bestemt meg for neste bil, 05/06 118d. virker som en morsom bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 når du skal finne fargen står denne i panseret nesten nede med frontruten på e39... værtfall på min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg