Gå til innhold

BMW med trippel eksos observert i Bergen (Bilde)

shv
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så bilde av en MB 190e i Oslo engang med 8 enderør..

Det som er ekstra latterlig med den merca er at det bare ryker ut av ett eller 2 rør...Og at ikke alle pottene er like både i utførelse og diameter,Hvem er det som kjører rundt med noe sånn?Det neste blir vel en potte på hver side og en i midten... [o----0----o] Ja det hadde jo vært no på e-39 min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig med hva som tar seg bra ut og ikke. Synes biler med tre ekstralys foran også kan virke noe rare.

Tro om dette bare har med vane å gjøre eller at det har med symetri å gjøre? Ble helt merkelig å se de tre enderøra der ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig med hva som tar seg bra ut og ikke. Synes biler med tre ekstralys foran også kan virke noe rare.

Tro om dette bare har med vane å gjøre eller at det har med symetri å gjøre? Ble helt merkelig å se de tre enderøra der ihvertfall.

Men det som er aller verst, det er de som får seg til å montere 1 simpelt ekstralys foran! Det blir man virkelig gal av å se på! Gjerne 1 firkanta i grillen på en bil med runde hovedlykter! :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har faktisk sett det jeg også. Og ett rundt stort på en Opel Omega. :) Virket noe latterlig det også, hvorfor kunne han ikke bare skru på det andre også. Det er da som regel med to når du kjøper..?

Eller hadde han kanskje en gammel Ascona også :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har faktisk sett det jeg også. Og ett rundt stort på en Opel Omega. :) Virket noe latterlig det også, hvorfor kunne han ikke bare skru på det andre også. Det er da som regel med to når du kjøper..?

Eller hadde han kanskje en gammel Ascona også :lol:

Til og med 3 store lykter foran grillen er penere enn hva 1 stor lykt er! Ikke uvanlig med 3 store på rallybiler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...