Gå til innhold

19"Felger på 2001 E39 Touring

Tore Diesel
 Share

Anbefalte innlegg

Tusen takk for fine tilbakemeldinger alle sammen! Var litt spent selv også, men er ganske fornøyd.

Skulle vært litt lavere foran synes jeg, men i og med at det er en familiebil, så tror jeg det holder med 40/20. Men som sagt så tror jeg det får vente til våren. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble meget pent, de tok seg absolutt bra ut. Ordet "stilrent" kom på tungen, selv om disse felgene ikke kom orginalt på E39.

Regner med hvite blinkers er på vei :?::wink:

Hehe, greier ikke helt å bestemme meg angående hvite blinkers, mulig jeg er alene om å være litt usikker der :)

Hvis jeg skal bytte så blir det nok hvite bak, og på skjermene først, det tror jeg blir bra, men er usikker foran, siden jeg har sølvfarget bil.

Liker at det er litt brytning med gule blinkers der.

I og med at jeg har nytypen lykter også, så er det ikke akkurat billig å bytte de foran, for kanskje ikke å bli fornøyd likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har merket dette med hvite blinkers selv. For ikke lenge siden fattet jeg ikke hvorfor BMW i det heletatt ville produsere biler med gule bliklys.. (muligens for å ha noe å endre på under facelifting) Men nå har det nesten snudd seg for min del. Alle skal ha hvite, og da blir gamle-sorten neste tøffere. Liksom noe virkelig "tysk" over "pre-facelift-baklyktene". Hehe, trodde aldri jeg skulle si dette...

image002.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...