Tore Diesel Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Senking kommer nok til våren! (Skitten på det øverste bildet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Ble pent dette Tore D, trenger ikke mye senk heller syns jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Lekker bil du har, og de felgene er meget pene, men synd du ikke har en E65, for det er der de felgene hører hjemme. Men det så ikke ille ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Det ble meget pent. Flotte hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Det ble ekstremt pent må jeg si Originalt valg som passet meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Stil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Det ble veldig pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Jeg har også 19" på min, og da har jeg montert på 10mm spacer bak som faktisk gjorde ganske mye på utseende. Men flott bil og fine felger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet September 25, 2006 Forfatter Share Skrevet September 25, 2006 Tusen takk for fine tilbakemeldinger alle sammen! Var litt spent selv også, men er ganske fornøyd. Skulle vært litt lavere foran synes jeg, men i og med at det er en familiebil, så tror jeg det holder med 40/20. Men som sagt så tror jeg det får vente til våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Ble pent det der! Litt senk så blir det ennå litt penere Tror nok det blir bra med 40/20 som du sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Det ble meget pent, de tok seg absolutt bra ut. Ordet "stilrent" kom på tungen, selv om disse felgene ikke kom orginalt på E39. Regner med hvite blinkers er på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet September 25, 2006 Forfatter Share Skrevet September 25, 2006 Det ble meget pent, de tok seg absolutt bra ut. Ordet "stilrent" kom på tungen, selv om disse felgene ikke kom orginalt på E39.Regner med hvite blinkers er på vei Hehe, greier ikke helt å bestemme meg angående hvite blinkers, mulig jeg er alene om å være litt usikker der Hvis jeg skal bytte så blir det nok hvite bak, og på skjermene først, det tror jeg blir bra, men er usikker foran, siden jeg har sølvfarget bil. Liker at det er litt brytning med gule blinkers der. I og med at jeg har nytypen lykter også, så er det ikke akkurat billig å bytte de foran, for kanskje ikke å bli fornøyd likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Jeg trodde jeg aldri ville si dette, men synes også det var ganske pent med de oransje blinkersene. Tror jeg må gå og ta den rosa pilla nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Har merket dette med hvite blinkers selv. For ikke lenge siden fattet jeg ikke hvorfor BMW i det heletatt ville produsere biler med gule bliklys.. (muligens for å ha noe å endre på under facelifting) Men nå har det nesten snudd seg for min del. Alle skal ha hvite, og da blir gamle-sorten neste tøffere. Liksom noe virkelig "tysk" over "pre-facelift-baklyktene". Hehe, trodde aldri jeg skulle si dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Men det er jo ikke alle biler som kler det da. Kommer helt an på fargen på bilen. Synes ikke det var så fint på den blå her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå