Gå til innhold

19"Felger på 2001 E39 Touring

Tore Diesel
 Share

Anbefalte innlegg

Nei her har dere tydeligvis glemt å ta mer enn pillene deres :D

Glemt å ta på brillene kanskje :wink:

Men det er jo ikke alle mørke biler som passer med hvite blinkers heller. Mange sorte E36 som kjører rundt med hvite blinkers, der jeg mener det ville gjort seg bedre med mørkere glass.

Er også enig i at det ut i fra prisspørsmål kanskje bør greie seg med å bytte sideblinklysene først.

Men at gult er kult, nei det var på Gulars sin tid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! :lol:

Jeg er riktignok en gnier, men dersom jeg først skal skifte, så skifter jeg baklysene også. De koster ikke all verden.

Men jeg har forstått det slik at det ikke holder med å bytte bare glassene foran, for å få hvite. Da blir det jo en relativt kostbar affære, da jeg har xenonlys også. Og så veldig mange tusenlappene finere er det ikke med hvite foran, i forhold til gule :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo mener det jeg også, ble skiftet på min 530d, og jeg har de gamle liggende. Hadde xenon på den. Tror det bare er rammen og blinklysene som ligger i den gamle kassen...

Ble gjort av tidligere eier, derfor jeg ikke bare slår i bordet her å sier at slik er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg har forstått det, så går ikke dette på biler som kom med Facelift!

Altså fra 2001 modell og oppover! Men dette er bare noe jeg har fått høre, så jeg er ikke skråsikker. Du hadde jo en 99 modell Magne, så der kan man bytte glasset/rammen, og da få hvite blink.

Synes også det ser ut som om blinklyset ikke følger med glasset på bilen min, slik som på bildet ovenfor her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det er facelift lyktene i fronten, så går det greit med orange blink. hadde du hatt pre-facelift, hadde du vært nødt til å bytte :) (og da til facelift lyktene som ser 10x bedre ut!)

Ble skikkelig clean look med de felgene ja.

Er det ikke noe styr med senking bak på e39 touring? automatisk nivåregulering osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes faktisk bilen din var pen med oransje blinkers, og at den kanskje kler det bedre enn hvitt.. Bilen blir nok veldig anonym med hvite blinkers.. Siden felgene er ganske stilrene og anonyme, og fargen sølv er ganske anonym også.. Du kunne vurdert å gått til anskaffelse av "US-blinkers" forran da, så du har tente blinkers hele tida.. Kunne vært kult..

my 2 cents :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes faktisk bilen din var pen med oransje blinkers, og at den kanskje kler det bedre enn hvitt.. Bilen blir nok veldig anonym med hvite blinkers.. Siden felgene er ganske stilrene og anonyme, og fargen sølv er ganske anonym også.. Du kunne vurdert å gått til anskaffelse av "US-blinkers" forran da, så du har tente blinkers hele tida.. Kunne vært kult..

my 2 cents :)

Vet du om noen som selger det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...