Gå til innhold

Forskjell på lykter til E46??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har bestilt meg nye lykter til bilen min og lurer på nå om de ikke passer..

De lyktene jeg har nå er det 3 pærer i og de lyktene jeg har bestlilt har 4..

Lyktene jeg har bestilt har en hvit stripe midt i som går hele veien og resten er rødt..

Noen som har peiling om disse lyktene går overrens??

Takker for svar!!

Arne

Skrevet

det kan virke som du har kjøpt deg baklamper til 01 modellen. På min 99 modell sitter det 01 lamper,men jeg vet ikke hvordan han jeg kjøpte bilen av gjorde dette.

Skrevet

Det jeg har sett er at alt av ledninger var klipt av bak der og koblet på igjen med kabelsko. For kablene passet visstnok ikke rett på den nye lampa.

Skrevet

Har ikke lyst og sende noen bilder av det til meg da??

Så kan jeg se hva jeg må gjøre!?

Se hvilken farge som skal på hva liksom.. :)

Hadde vært kanon om du hadde giddet det!! :D :D

*Edit: Har han beholdt det dekselet?? Eller ser du rett inn på ledningene og pærene??*

Skrevet

Legg en link til hvor du bestilte lyktene, hvis det da var på nettet. Så kan vi jo kanskje se noe utifra det.

Skrevet

Stemmer det. Og det kan man få kjøpt hos din lokale BMW forhandler.

Jeg fikk pris på alt jeg trengte for faceliftkonvertering av baklykter hos Bavaria.

Skrevet

Ah, kanskje jeg skal se på prisen på det før jeg kutter og ødelegger garantien min.. :)

Takk skal dere ha!!

Men er fremdeles intr i det bildet om det blir dyrt med konverter.!!

Skrevet

Som du ser ved det første bildet er det orginale dekslet med lys inn i bagasjen brukt.

div001vc5.jpg

Inne i den røde ringen ser du hva som har blitt gjort. Den orginale kontakten som sitter i bilen passet ikke overens med pæreholderen. Derfor har forrige eier klipt ledningene og montert disse med kabelsko.

div002fy3.jpg

Her er for ordens skyld et bilde av lyktene mine, for å være sikker på at vi prater om det samme...

div004cd0.jpg

Skrevet

Okey!! Da skal jeg sikkert klare og fikse det!!

(Håper jeg.. :P )

Men tusen takk for bildene!! :D

HÅper jeg får lyktene i morgen. (Blitt utsatt og utsatt hele tiden.. Har ventet i 6 uker på de nå fra tyskland.. Men no skulle de visst være her i morgen!! :D

Skal legge ut bilder etter jobben er ferdig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...