ØyvindS Skrevet September 25, 2006 Skrevet September 25, 2006 har en bmw e36 320i med defa alarm på. når jeg skal låse bilen.. trykker jeg på den vanlige knappen jeg pleier. Så låser den seg, men etter 1 sek så spretter den opp igjenn. så må jeg trykke 2 ganger til for at den skal låse seg. Har sjekka at alle dører osv er igjenn skikkelig.. noen som har vært borti d samme problemet evt vet noe? mvh Øyvind
StigJ Skrevet September 25, 2006 Skrevet September 25, 2006 Det der har jeg vært borti før. Husker ikke helt hva det var igjen. Men lurer på om det har med en dørbryter å gjøre. Da fortrinnsvis i førerdøren. Dette skal skje på BMW hvis man prøver å låse bilen med døra oppe. Da spretter låsen opp igjen.
ØyvindS Skrevet September 26, 2006 Forfatter Skrevet September 26, 2006 ja jeg tror det var noe sånt som skjedde.. men idag så funka det som normalt igjenn hehe:P
bn28634 Skrevet September 26, 2006 Skrevet September 26, 2006 Det kan være at pulsen som alarmen gir sentrallåsen din er for kort. prøv å programer alarmen slik at pulsen til sentrallåsen blir lengre.
Tommy Skrevet September 26, 2006 Skrevet September 26, 2006 Tror nok det er dårlig kontakt i dørbryteren din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå