Gå til innhold

93 325i alt utstyr


DCA
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

personlig gir jeg f... i om du har bilder av bilen eller ikke.. ei heller om annonsen er godt utfylt siden jeg ikke er på jakt etter bil nå. Men for eventuelle interesserte så kunne det jo vært en fordel å lagt ut en litt mer ryddig annonse hvis du er int i å få seriøse bud eller budforslag på den!!

Du sier først at du vurderer å selge pga at du skal i militæret. -Mens noen innlegg etter, skriver du at det er greit å ha den stående nettopp fordi du skal i militæret...??!!

Er ikke ute etter å krangle med deg, men begynner bare å lure på hva som var poenget in the first place!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner du ikke hvordan den ser ut? jeg la jo ut et bilde av en prikk lik en! er du evneveik? greit jeg køddet til denne tråden litt da jeg egentlig ikke gidder å selge bilen...skal i militæret så er kjekt å ha en slik bil stående... men alt er til salgs for riktig pris... er vel mer at dere begynte å sutre over at jeg ikke hadde bilder og at jeg køddet litt... jeg har ikke problemer med det...har dere? synd for dere...

Du virker som en seriøs selger, og jeg løper til deg og kjøper med en gang.(ironisk ment)

...og 95000,- for en 93 325 som har gått nesten 230000.

Hvilken fantasiverden lever du i?

Nå er jo denne salgstråden ødelagt bra fra før, så litt mer ødeleggelse fra meg kan vel ikke skade.

Man må jo sjekke nettet littegrann for priser på lignende biler.

Get real...!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser du ikke jeg køddet med 95 000? er ikke en av de godtroene som tror bilen min er absolutt gull værdt... var ironisk ment til andre bmw annonser jeg har sett... bare for at en 92 318 har m3 front er den verdt 80k lissom...

husk nå da at jeg ikke prøver å selge bilen...- skal vedde på at det er få 325 på dette forum som er i samme teknisk stand som min...bedre motor og strammere drivlinje skal man lete lenge etter... grunnen er vel at den er voksenkjørt i alle år... selv om den er gått 230k :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei...den er kjørt av meg på 22 år i 2mnd ca...

ødlegger slett ikke bilene jeg har... veldig påpasselig med å kjøre bilene var før jeg gasser...for jeg VET hvor dumt det er å ikke gjøre det... ellers kjører jeg normalt... kan slædde litt noen ganger men hvem gjør ikke...1 ting jeg faktisk ikke har prøvd med den er børning...ikke 1 gang engang faktisk... men hva faen bryr det dere? jeg skal ha bilen til jeg er ferdig i militæret og kan kjøpe meg skikkelig bil igjen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

INGENTING er galt, alt er tight og i 100% god stand med sprekk i frontruta, løst hanskerom og klips som faller av når man lukker døra...

Du vil selge bilen, men du vil ikke ta bilder av den, og så ombestemmer du deg fordi den er "for god av bmw og være"!?

se hvordan du formulerer deg gjennom hele tråden, tror du er like latterlig som annonsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo topp underholdning. Håper at bilen ligger her lenge for salg (el. ikke salg).

Mannen sklir jo rett inn som selger i enhver luguber bilforretning her i landet.

Historien så langt:

- skal vel egentlig ikke selge men kan vurdere bud

- har ikke bilde

- tja...skal egentlig ha den bilen her mens jeg er i militæret da men...

- ser jo faen meg noen som vil ha igjen denne prisen for 318!!

- hvis jeg virkelig skal selge legger jeg aldri en forumannonse

- bilen kan selges hvis jeg får bud...

- har ikke bilder av den så da gidder jeg ikke selge den da!

- gidder ikke selge bilen...den er altfor go av en bmw å være!

- er ikke 1 eneste ting som er galt med den (untatt blablabla)....

- skjønner du ikke hvordan den ser ut?

- er du evneveik?

- dere begynte å sutre over at jeg ikke hadde bilder

- bedre motor og strammere drivlinje skal man lete lenge etter

- kan slædde litt noen ganger men hvem gjør ikke

:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud, dette her er fakrisk den mest talentløse salgsannonsen ever...eller ikke salgsannonse..hvem vet...Gi meg tre minutter så skal jeg finne minst fem rustflekker på bilen din...Det finnes ikke en bil som har gått 230tusen snart, som er rustfri. Det er helt umulig.Viss du ser etter rust så finner du rust.Selv om du ikke finner rust der du ser når du står oppreist, så betyr ikke det at der ikke er rust... :o](*,) Drivlinjen kan heller ikke være strammere enn alle andre 325`r.Oh my good

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...