DCA Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 2xel seter alle veier, skinn,ac,cruise,4xel.vindu,el.takluke,sperre,motor og coupevarmer...kommer ikke på mer ifarta...manuell ja og 100% rustfri! ikke noe galt og er veldig thight... skal vel egentlig ikke selge men kan vurdere bud... har ikke bilde...er lakkert helt ned... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Hvilken farge? Hva er km.stand? Er det felger på? Styling? Jeg er interessert, men uten bilder tror jeg nok det skal bli laaaaaangt mellom budene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 og når er den eu godkjent? vanlig skinn eller sportskinn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet September 26, 2006 Forfatter Share Skrevet September 26, 2006 farge er sølv... ca 228 km stand... ikke styling... er senket... tok nylig 4hjulskontroll og byttet dynamo og lager på høyre side bak... ble gått over alt så de sender inn eu godkjenningen så fort det går an...tror det blir etter denne måned... vanlig skinn... bilen er en sølvfarget/grå helt vanlig 4 dørs e36... med breyton magik 17 replika tror jeg det er... uten noen skavanker... dere vet sikkert hvordan de ser ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet September 26, 2006 Forfatter Share Skrevet September 26, 2006 byttet også bremser og 1 tåkelys... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 BILDER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet September 26, 2006 Forfatter Share Skrevet September 26, 2006 Identisk med denne...bare at det er 17"magic felger... samme høyde er det på den og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 kan være interisert men kan du komme med en sånn ca pris? så jeg har noe og gå ut ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet September 27, 2006 Forfatter Share Skrevet September 27, 2006 tja...skal egentlig ha den bilen her mens jeg er i militæret da men...bud rundt 85 kanskje, siden den er såpass bra som den er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet September 28, 2006 Forfatter Share Skrevet September 28, 2006 hva tror dere folkens? ser jo faen meg noen som vil ha igjen denne prisen for 318!! som er gammlere og med rust!! da må jo jeg ha 95 ihvertfall!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 hva tror dere folkens? ser jo faen meg noen som vil ha igjen denne prisen for 318!! som er gammlere og med rust!! da må jo jeg ha 95 ihvertfall!!! Ro ned bukseselene nå seiler En kamerat av meg solgte en 91 mod 325 som var gått 180 000km og eid av Bmw mekaniker for 65 000kr. Dog med mindre utstyr Så 95 000 er nok litt mye, men ca 80 000-85 000kr er nok en fin pris Har sett mange som overpriser 318 jeg og, men til gjengjeld får de heller ikke solgt de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Må være det mest amatørmessige salgsforsøket jeg har sett. Enten så skal du selge bilen, eller så skal du ikke!! Om du skal selge: Lag i så fall en skikkelig salgsannonse, der du har med vitale data som årsmodell, kilometerstand og BILDER, og skriv ikke slikt som at, "jeg skal egentlig ikke selge" og lignende. Skal du ikke selge, så la vær å legg inn annonser!! Det var dagens moralpreken fra meg.God helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Må være det mest amatørmessige salgsforsøket jeg har sett. Enten så skal du selge bilen, eller så skal du ikke!!Om du skal selge: Lag i så fall en skikkelig salgsannonse, der du har med vitale data som årsmodell, kilometerstand og BILDER, og skriv ikke slikt som at, "jeg skal egentlig ikke selge" og lignende. Skal du ikke selge, så la vær å legg inn annonser!! Det var dagens moralpreken fra meg.God helg alle sammen! Det er også de som ikke skal selge, men som "kan" selge hvis de får fantasi priser for objektet. Litt usikker jeg også, du vingler på pris også, jeg mener, er det 85, eller 95k du skal ha?!? Og bilde av bilen er et must!!! Og det må være din bil, ikke en som ser lik ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet September 29, 2006 Forfatter Share Skrevet September 29, 2006 hehe...for å si det slik da...alt jeg eier og har er til salgs...alt kommer an på pris! er ikke no spes salgsforsøk... bare se hva folket sier... og det med 95 var en kødd! så bare akkurat noen som overprisa sin rustne bmw sjø! hehe... hvis jeg virkelig skal selge legger jeg aldri en forumannonse... da bruker jeg heller autodb og finn.no! vært bare morro å hørt hva den er værdt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 hehe...for å si det slik da...alt jeg eier og har er til salgs...alt kommer an på pris! er ikke no spes salgsforsøk... bare se hva folket sier... og det med 95 var en kødd! så bare akkurat noen som overprisa sin rustne bmw sjø! hehe...hvis jeg virkelig skal selge legger jeg aldri en forumannonse... da bruker jeg heller autodb og finn.no! vært bare morro å hørt hva den er værdt! Da vil jeg anbefale deg å legge inn slikt under "annet" og ikke under biler til salgs!! For legger du inn bilen under biler til salgs så er det jo en salgsannonse. Get my point? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg