Cappel Skrevet September 26, 2006 Skrevet September 26, 2006 Er det noen som har en slik liggendes? Den ene min er nær ved å ta kvelden, og jeg vil helst ha to som fungerer... Og ja jeg har prøvd å bytte batteri;)
StigJ Skrevet September 26, 2006 Skrevet September 26, 2006 Stikk heller innom en forretning som selger DEFA og kjøp deg nye. Da vet du i alle fall at du får noen som funker. Koster rundt 400 pr. stk.
Cappel Skrevet September 26, 2006 Forfatter Skrevet September 26, 2006 Haha, jobber ikke du i en sånn sjappe? Såfremt ikke han som selger den er en svindler, så bør den da vel funke akkurat like bra om jeg kjøper brukt. Dessuten er 400 kr rip-off for den fjernkontrollen. Selve komponentene i den koster under 5 kr, og den har vært uforandret i sikkert 10 år eller mer....
StigJ Skrevet September 26, 2006 Skrevet September 26, 2006 Ripoff eller ei. De eldre fjernkontrollene tåler jo ikke så veldig mye bank. Så hvis den er brukt så har du jo ingen garanti for at den vil funke så lenge. Og så har forøvrig DEFA komt med nye fjernkontroller med helt ny innmat.
JE Motorsport Skrevet September 26, 2006 Skrevet September 26, 2006 Mulig jeg har en liggende, hvis jeg finner den er den din S:wink:
Gunnar Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 De tar kvelden etter noen år, og må byttes med jevne mellomrom..
JE Motorsport Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 De tar kvelden etter noen år, og må byttes med jevne mellomrom.. Problemet er løst Cappel har fått den nye typen fj.kontroll av meg og de holder litt bedre enn de gamle gjorde
Tweety bimma Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 kan man konfigurere hvem som helst defa fjernkontroll til å funke på en defa alarm? har en kontroll liggande og mangler en på alarmen jeg har i vinterbilen min....
StigJ Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Så lenge fjernkontrollen ikke er stor og sort me den knapp så går det greit.
Tweety bimma Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Så lenge fjernkontrollen ikke er stor og sort me den knapp så går det greit. problemet er at jeg ikke veit åssen fjernkontrolen til min ser ut etter som den mangler..er 500 serien hvis du er litt inni det defa greiene hehe
StigJ Skrevet September 29, 2006 Skrevet September 29, 2006 Du trenger en slik en. Svart eller en grå med blå knapper. Den svarte er den nyeste modellen. Og er bedre.
Tweety bimma Skrevet September 29, 2006 Skrevet September 29, 2006 Du trenger en slik en. Svart eller en grå med blå knapper. Den svarte er den nyeste modellen. Og er bedre. Takker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå