niklas77 Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=131678 God reklame er det ihvertfall..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rr1972 Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Ihvertfall bra for salgsprisen for de som har en XC90 tenker jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 hvorfor klarer ikke 5serien seg like bra?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 hvorfor klarer ikke 5serien seg like bra?? Nøyaktig det samme som jeg tenkte når jeg så listen. Hadde vært interessant å få vite hva som drar ned... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklas77 Skrevet September 26, 2006 Forfatter Share Skrevet September 26, 2006 Ikke godt å si... må være endel da for å havne helt i motsatt enden av listen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Jøss, jeg stusset også over plassen på 5 serien. Har nå hatt min i siden 2004 og har rattet bak rattet i 24 000 km og har ikke hatt noen feil, annet enn dugg i Xenon lykt (som er en svakhet på xenonlyktene). Ellers har jeg ikke rettet opp noen feil, annet enn det som har blitt påført av mennesker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå