Catste Skrevet September 26, 2006 Skrevet September 26, 2006 Hei har eit angel eyes sett til bilen min på koed som er merke Depo å lurte på om noen her har bekjentskap til disse typen lykter å montert slike i enn BMW E34 som har batteri baki? Mvh Cato
Nino Skrevet September 26, 2006 Skrevet September 26, 2006 Depo har jeg ikke montert. men jeg har montert InPro. er det ikke slike adaptere? slik att du bare kobler de nye lyktene opp i mot de pluggene som sitter der orginalt? også må du jorde en kabel og den andre til +? om du kan legge ut ett koblingsskjema eller noe lignende. så skal vi nok klare å seile denne skuta i land også
Morbus Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 depo og inpro er det samme, jeg har inpro lyktene, men glassene er merket Depo. Skal følge med ledningsnett til de lyktene der, bare å koble til pluss og minus, samt signal fra den orginale parklys kontakten. Foresten så er det ern totalt ræva kvalitet på de lyktene der. Glassa knuser hvis du ser hardt på de. Rele`t tar kvelden etter en uke. Klipsene som holder lykta er så sprøe at de knekker med det samme du prøver å justere lyset.
Paulus Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 Samma her, dårlig kvalitet på InPro-lyktene Releet mitt har tatt kvelden. Plasten er så "sprø" at det knekker hvis du skal dele det. Ellers er det endel som har opplevd at pærene i ringene har slokna(selvfølgelig) men å bytte de er ikke bare bare... De er billige, men hadde nok gått for sorte DE lykter fra Hella istedenfor... Mvh ///Paul
Nino Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 jeg har ikke hatt noen problemer med in InPro lykter enda. ett knust lykteglass men det tok TNT på sin kappe.
Catste Skrevet September 27, 2006 Forfatter Skrevet September 27, 2006 ok får no se hvor lenge disse holder ut da men det eg har problemer med er omgåande montasjen er ikkje koblingene lengre men å montere lyktene inn bil. hvordan har dere gjort det med den lille motoren som ein kan justere lyktene opp og ned ved hjelp av bryteren som er inne i bilen? Å hvor har dere festet den?pga eg får ikkje helt festene til å stemme :(Her er noen bilde
///MPower Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 den eljusteringen til lyktene kan du bare stripse fast nedi der et eller annet sted.. fikk du ikke med montasje/bruksanvisning?
Catste Skrevet September 27, 2006 Forfatter Skrevet September 27, 2006 den eljusteringen til lyktene kan du bare stripse fast nedi der et eller annet sted.. fikk du ikke med montasje/bruksanvisning? Altså berre koble fra motoren å droppe det mener du??
///MPower Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 på mine inpro lykter så er det ikke inntak til eljustering. tviler på det er det på dine og.. så ja bare strips fast. er jo bare pluggen til eljusteringen du stripser fast. for motoren sitter jo fast på org lyktene.. ser du bor i hordaland. kunne jo alltid komt og vist deg.. hvis du bor i nærheten da
Catste Skrevet September 27, 2006 Forfatter Skrevet September 27, 2006 på mine inpro lykter så er det ikke inntak til eljustering. tviler på det er det på dine og.. så ja bare strips fast. er jo bare pluggen til eljusteringen du stripser fast. for motoren sitter jo fast på org lyktene..ser du bor i hordaland. kunne jo alltid komt og vist deg.. hvis du bor i nærheten da ja kan gi ein lyd vis eg trenger hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå