Gå til innhold

Defekt E46 Bilstereo (Multi-Info-Navi-Radio)


 Share

Anbefalte innlegg

Hei jeg har en 2002 BMW 320DT med original spiller som plutselig bare "sluknet". Har testet kabelsettet på en annen bilstereo og fått bekreftet at alt er ok der.

Problemet er da at jeg har en spiller som ikke virker nå, BMW anlegget er en original spiller med innbygget navugasjon+++ kunne godt tenkt meg noe innspill på hvor jeg kunne fått sjekket denne spilleren for å se om det er noe håp for å få liv i denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder du til i Stavanger? Lurer på om det var du som var innom Bilradiospesialisten.

Hvis så tar du turen inn til Bilradio AS i Hillevåg. Ligger i Hillevåg næringssenter. De reparerer f.eks. Blaupunkt (som din sikkert er). Vet at Bavaria sender spillere inn til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder du til i Stavanger? Lurer på om det var du som var innom Bilradiospesialisten.

Hvis så tar du turen inn til Bilradio AS i Hillevåg. Ligger i Hillevåg næringssenter. De reparerer f.eks. Blaupunkt (som din sikkert er). Vet at Bavaria sender spillere inn til dem.

Hei, stemmer at det var jeg som var innom Bilradiospesialisten.

Spilleren er en "original" BMW (kan godt være det er en Balaupunkt).

Hadde det ikke vært for at det er navigasjon og infosenter + telefon styring så hadde jeg kjøpt noe annet...

Skal ringe Bavaria og høre med dem hva de sier før jeg kontakter Bilradio AS i Hillevåg.

Takk for svarene til alle.

mvh

Tor Olaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sjekket rundt og snakket med Bilradio AS i Hillevåg, de kunne ikke gjøre noe særlig med spilleren da de ikke hadde noe skjema på disse.

Spørsmålet mitt da er om det finnes noe annet alternativ til den spilleren jeg har?

En som kan ivareta navigasjon + styring av telefon + "kjørecomputer" funksjon + cd magasin?

Noen som har forslag?

Ser foreløpig ut til at det alernativet jeg har er å finne en på ebay i Tyskland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...