Peoplez Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Noen som vet kor en kan få tak i navigasjons cder på nettet? eventuelt plasser der en kan laste ned og brenne ut sjøl? visst du skal brenne det ut sjøl, hvilket format brenner du ut da? data cd? lyd cd? dvd ? Noen som har peil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Gi meg navn på cd, så skal jeg se om jeg finner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Kjenner du noen som kjører taxi eller kjenner noen som kjenner en som kjører taxi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet September 26, 2006 Forfatter Share Skrevet September 26, 2006 Kjenner du noen som kjører taxi eller kjenner noen som kjenner en som kjører taxi? ja, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet September 26, 2006 Forfatter Share Skrevet September 26, 2006 Gi meg navn på cd, så skal jeg se om jeg finner.. du skjønner eg har tysk på navien i Kremt/kremt audien, og vil/må ha norsk eg TRUR eg ska ha en cd som heter blaupunkt teleatlas dx, siste versjon helst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Kjenner du noen som kjører taxi eller kjenner noen som kjenner en som kjører taxi? ja, Snakk med de. Det kryr av navigasjons CD`er mellom dem. Har en kamerat som er Taxi sjåfør og får tak i alt av navigasjons CD`er. Dog kopier, men fungerer jo for det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå