Gå til innhold

Servotråden


-Anders-
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dørsidene kommer på i morra sammen med "ny" dørpakning på førerdøra! Har enda ikke fått tak i dørpakning til passasjersida, og det koster nesten en kvart mnds lønn for ny :? Får håpe noen har noe brukt liggende snart! Tatt tid pga liminga til de oppbevaringslommene i dørsida løsna seff, så har blitt litt limingsjobb på meg i tillegg!

Fikk et verksted til å se på den låsemekanismen og de smurte det opp og fikk justert det men er ikke helt bra enda.. Dørhåndtaket er litt slapt enda gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her siden det sikkert er mange relevante postere her.

I det siste har bilen toska seg og det blir veldig tungt å svinge i 3-5 sekunder. Etter kaldstart i morges kjørte jeg 100 meter ned til veien og la om til venstre. Var tungt å svinge. Og samme etter 2,5 km da jeg kom frem på jobben. Virker som om servopumpa er fraværende til tider.

Og det er når motoren har rundt 1000 RPM.

Håper ikke dette er noen dyr affære...håper på svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som du har litt peiling på dette Kjetil, kanskje du har noen tips til meg også.

Når jeg starter bilen om morgen så kan jeg enkelte ganger høre en skrapelyd under bilen ved lett gasspådrag. Denne lyden kan jeg fremprovosere ved å vri på rattet når bilen står stille med motoren i gang. Jeg får da samtidig et lite turtallsfall når jeg vrir på rattet. Er det servopumpa som synger på siste verset ?

Denne lyden forsvinner etter at bilen har fått kjørt noen kilometer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...