cmn Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Måtte bare si at jeg så en E46 M3 i Nordre gate i Trondheim ca kl22 i kveld. Bilen stod parkert utenfor et hotel. Btw: såg en rød Viper GTS Coupé parkert ved Politihuset/Rica Nidelven Hotel tidligere i dag også. En bra bildag med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Den står hær fortsatt:) Å rett over gata en E36 uten bakfanger;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet September 26, 2006 Forfatter Share Skrevet September 26, 2006 Heftig bil det der. Parkerte rett utafor hotellet selv i stad, da jeg var innom Narvesen (en kamerat som jobber der). Da jeg skulle reise stod M3'n der. Dum som jeg var glemte jeg å ta bilde av bilen.. Gidder ikke reise ned igjen nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Går en laguna seca blå (den "veldig" blåfargen...) e46 m3 cab i fredrikstad om dagen. Klarte til og med å snike seg inn i et bilde fra en reportasje i fredrikstad blad. Ellers sto jeg parkert i p-huset på aker brygge i sta, ved siden av en 996 carrera 4 og en ny merce ml... Rett oppe i gata der møtte jeg en ny strøken aston martin v8 vantage. Glana så det var like før jeg kjørte av veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Var m3'n søvlfarget? Den Røde viper'n så jeg og igår Er mye pent i denne byen! Bilmiljøet har tatt helt av og det er alt for mange som har penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet September 27, 2006 Forfatter Share Skrevet September 27, 2006 M3'n var sølv ja. For 2 dager så jeg en gul Nissan 200SX S15. Ikke helt å forakte den heller. Mye ålreite biler i byen her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Den sølvgråen er sinnsykt tøff! AC Schnitzer styling tror jeg og carbon leppe utrolig gjennomført og pen bil. Sto lenge hos Emm Sport. Denne sant?: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... s=8&tot=21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet September 27, 2006 Forfatter Share Skrevet September 27, 2006 Hmmm. Næh.. Var helt original utseende-messig. Kanskje det er to!?? Samme felger, men ikke karbonleppe eller noe sånt. BD-skilter eller no, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 står en E46 M3 på statoilen ved byåsen senteret. han jobber på statoil..så får æren av å se en m3 hverdag:) Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Hmmm. Næh.. Var helt original utseende-messig. Kanskje det er to!?? Samme felger, men ikke karbonleppe eller noe sånt. BD-skilter eller no, tror jeg. Er flere E46 M3 i denne byen. Både Rød og Blå? Som sagt, alt for mange med penger her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet September 27, 2006 Forfatter Share Skrevet September 27, 2006 Såg en E60 M5 i parkeringshuset på Solsiden for ca en mnd siden også. Med Hartge-felger og eksos. Den var NICE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Såg en E60 M5 i parkeringshuset på Solsiden for ca en mnd siden også. Med Hartge-felger og eksos. Den var NICE! En Rød? Er vel den eneste i landet såvidt jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Den sølvgråen er sinnsykt tøff! AC Schnitzer styling tror jeg og carbon leppe utrolig gjennomført og pen bil. Sto lenge hos Emm Sport. Denne sant?: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... s=8&tot=21 Den står igjen hos EMM Sport, etter å ha stått hos BilMax på Vestre Rosten noen mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Og nå er den solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Og nå er den solgt! Til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå