Gå til innhold

Carspotting: E46 M3 Trondheim

cmn
 Share

Anbefalte innlegg

Måtte bare si at jeg så en E46 M3 i Nordre gate i Trondheim ca kl22 i kveld. Bilen stod parkert utenfor et hotel. Btw: såg en rød Viper GTS Coupé parkert ved Politihuset/Rica Nidelven Hotel tidligere i dag også. En bra bildag med andre ord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heftig bil det der. Parkerte rett utafor hotellet selv i stad, da jeg var innom Narvesen (en kamerat som jobber der). Da jeg skulle reise stod M3'n der. Dum som jeg var glemte jeg å ta bilde av bilen.. Gidder ikke reise ned igjen nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går en laguna seca blå (den "veldig" blåfargen...) e46 m3 cab i fredrikstad om dagen. Klarte til og med å snike seg inn i et bilde fra en reportasje i fredrikstad blad. :)

Ellers sto jeg parkert i p-huset på aker brygge i sta, ved siden av en 996 carrera 4 og en ny merce ml... Rett oppe i gata der møtte jeg en ny strøken aston martin v8 vantage. Glana så det var like før jeg kjørte av veien. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Næh.. Var helt original utseende-messig. Kanskje det er to!?? Samme felger, men ikke karbonleppe eller noe sånt. BD-skilter eller no, tror jeg.

Er flere E46 M3 i denne byen. Både Rød og Blå? Som sagt, alt for mange med penger her :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...