M3_CSL Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 UNIK sjanse! Dette er én av to BMW M3 CSL solgt ny og registrert i Norge og dermed én av de ca. 750 produserte M3 CSL med rattet på venstre side. Bilen vurderes solgt til seriøs entusiast. Bilen har hatt én eier (voksen mann) siden ny og den har vært mye langkjørt (både i Norge og nedover Europa). Aldri vinterkjørt. Motorolje (kun Castrol TWS Motorsport) byttet hver 5-8000 km (stemplet i boken). Aldri maskinvasket. Bilen er blitt kjørt av få personer. Har ikke hatt kollisjon-/plateskader, men bl.a. panser og støtfanger har vært lakkert p.g.a. steinsprut. Originalt ble bilen levert med klima og Bi-Xenon som eneste ekstrautstyr (tilgjengelig ekstrautsyr på M3 CSL var meget begrenset!). Det er ettermontert original alarm, sporingssystem, Pioneer AVIC-X1® (Radio/CD/MP3/DVD/NAVI), K-Mac camberplater (original cambervinkel sliter på innsiden av dekkene ved normal kjøring), Goodrich stålomspunnede bremseslanger, samt at toppfartsperren er fjernet. Toppfarten er 300+ km/t! Det følger med to sett med hjul til bilen: Originale M3 CSL-felger med Michelin Pilot Sport Cup ("R-dekk", som bilen er typegodkjent med!) i hhv. 235/35-19 og 265/30-19, disse dekkene er ikke egnet for daglig bruk, derfor er det også et sett til med originale felger med Toyo Proxes T1-R i hhv. 235/35-19 og 265/30-19 som gate/hverdagsdekk. Forskjeller fra vanlig M3 (ca. 40% av delene er forskjellige, så dette er ikke en total liste): -Eksteriør: --Karbonfiber tak --Karbonfiber støtfangere --Lette spesialfelger fra BBS --Større bremser --Spesialglass i bakruten -Interiør: --4 sitteplasser --Recaro stoler i glassfiber og Alcantara --Karbonfiber side- og dør-paneler --Karbonfiber midtkonsoll --Alcantara ratt m/SMG hendler og M-track mode knapp -Motor: --S54 B32i CSL-utgave --Andre cam'er --Annet grenrør --Karbonfiber innsugsboks --Annen eksos (lettvekts) --Annen software Pratmakere, testpiloter, annonseselgere og andre useriøse mennesker kan vennligst ringe på en annen bil!! Link til annonse på finn.no: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8456460 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 O du hellige... Kan det finnes et karroseri som er penere enn dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 950.000 kroner... Får eg spørre om kva noko sånt koster nytt...? Er jo klar over at dette er ein bil som stiger i verdi for kvart år som går... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 EDIT: Sletter denne pga. vasete innlegg fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 kan du slenge inn ett bilde av motor rommet og kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3_CSL Skrevet September 27, 2006 Forfatter Share Skrevet September 27, 2006 950.000 kroner...Får eg spørre om kva noko sånt koster nytt...? Er jo klar over at dette er ein bil som stiger i verdi for kvart år som går... Ca. 1,2 mill kostet den ny! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3_CSL Skrevet September 27, 2006 Forfatter Share Skrevet September 27, 2006 kan du slenge inn ett bilde av motor rommet og kanskje?? Har glemt å ta bilder av motorrommet! Må få en av fotografkompisene mine til å ta noen bilder en dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Forøvrig kan det jo nevnes at den har vært månedens bil her inne, med motorbilder og alt: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=17999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 O du hellige... Kan det finnes et karroseri som er penere enn dette? Nei må si meg enige i det O du hellige Det må være det fineste karroseriet som finnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Vinner jeg masse i lotto på lørdag har du solgt bilen din Haakon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3_CSL Skrevet September 28, 2006 Forfatter Share Skrevet September 28, 2006 Vinner jeg masse i lotto på lørdag har du solgt bilen din Haakon.Du er nr. 2 som har sagt det, bare i dag! Førstemann til mølla!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 tar du nedbetaling med pene renter? banken liker meg ikke lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Vinner jeg masse i lotto på lørdag har du solgt bilen din Haakon.Du er nr. 2 som har sagt det, bare i dag! Førstemann til mølla!!! Ringer deg med en gang de har ringt fra Hamar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3_CSL Skrevet September 30, 2006 Forfatter Share Skrevet September 30, 2006 tar du nedbetaling med pene renter? banken liker meg ikke lenger...Hvis ikke banken din liker deg, så er jeg ikke sikker på om jeg liker deg heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 regner ikke me du er så int i innbytte lr??? isåfall hvilken prisklasse som inbytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg