Gå til innhold

Problemer med sentrallås på høyre bakdør

Anderslien
 Share

Anbefalte innlegg

godt gjemt innerst i døra... :) sitter fast på låsemekanismen... altså så langt bak på døra som det er mulig å få den...

Fant den. Har nå målt spenningen i ledningene. Det er tre ledninger der. Jeg målte alle, og jeg fikk utslag på to av dem når jeg låste dørene, og når jeg låste opp dørene. Men den svarte ledningen, fikk jeg kun utslag når jeg låste opp dørene og ikke når jeg låste de. Så kan hende det er den ledningen som er synderen til at døra ikke låser seg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt gjemt innerst i døra... :) sitter fast på låsemekanismen... altså så langt bak på døra som det er mulig å få den...

Fant den. Har nå målt spenningen i ledningene. Det er tre ledninger der. Jeg målte alle, og jeg fikk utslag på to av dem når jeg låste dørene, og når jeg låste opp dørene. Men den svarte ledningen, fikk jeg kun utslag når jeg låste opp dørene og ikke når jeg låste de. Så kan hende det er den ledningen som er synderen til at døra ikke låser seg da?

Men da ville den gjerne låst opp?

Hm..men uansett! Jeg holder på med dette selv på en e36 sedan. Har sjekket strøm til låsekassen og kjøpt ny motor til sentrallås.

Noen som kan svare på hvordan man monterer denne på låsekasse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da ville den gjerne låst opp?

Hm..men uansett! Jeg holder på med dette selv på en e36 sedan. Har sjekket strøm til låsekassen og kjøpt ny motor til sentrallås.

Noen som kan svare på hvordan man monterer denne på låsekasse?

Ja, teoretisk skulle den gjort det. Så er noe rart her. Jeg skal gå over med sånn greie som piper hvis det er kontakt der, så får vi se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 2 years later...

høyre bak ryker som regel først,av en merkelig grunn har skiftet sentrallås motor på e39,h og v bak,bare å ta av dørtrekk,skru løs låsemekanismen og lirke av stangen til dørknoppen,pirkete jobb som krever tålmodighet og helst tynne fingre,låsemotor sitter godt og trangt men er enkel å bytte når du har bannet og blødd litt på fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...