Garasjesalg Skrevet September 27, 2006 Forfatter Skrevet September 27, 2006 har ikke verksted til det.....
Bimmerlars Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 har ikke verksted til det..... Trengs like mye verksted for å skifte stempler uten å ta den ut
Garasjesalg Skrevet September 27, 2006 Forfatter Skrevet September 27, 2006 Tenkte mer på og ligge under bilen og nappe ut veiva, om det går på motoren uten og løfte ut hele greia..
02 Touring Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Hvorfor skal du ta ut veiva? Du må ta av toppen og ta stemplene opp.Den som fabler om og ta stempler ned har ALDRI skrudd motor fra bil.
Dirty Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 jeg tok ut min motot med et dau over en bjelke så var det bare a dra funka fint det hehe.. men hjelper å være 2-3 stk
M6 Bjørn Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Hvorfor skal du ta ut veiva? Du må ta av toppen og ta stemplene opp.Den som fabler om og ta stempler ned har ALDRI skrudd motor fra bil. Man må jo også løsne stempelstengene fra veiva for å få stemplene opp...
02 Touring Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Hvorfor skal du ta ut veiva? Du må ta av toppen og ta stemplene opp.Den som fabler om og ta stempler ned har ALDRI skrudd motor fra bil. Man må jo også løsne stempelstengene fra veiva for å få stemplene opp... Men man tar ikke ned veiva for og skru av rådeneog dytte dem opp. Dessuten så må en ha av gearkassa for få veiva av, da begynner det og bli mye arbeid
M6 Bjørn Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Men man tar ikke ned veiva for og skru av rådeneog dytte dem opp. Dessuten så må en ha av gearkassa for få veiva av, da begynner det og bli mye arbeid Ja jeg vet det.. Så trådstarter bør vel helst glemme dette prosjektet om han ikke tar motor ut av bilen
propan Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Hvis en tar av toppen og bunnpanna så er det fullt mulig å bytte stempler uten å ta ut motor. Løsne rådene og dytte stemplene opp er eneste måten.
Garasjesalg Skrevet September 28, 2006 Forfatter Skrevet September 28, 2006 ok..det var egentlig det jeg var ute etter... men har alikevell bestemt meg for og gå til innkjøp av blokk, som jeg kan da arbeide på..
02 Touring Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Her har du noe lese stoff. Det er bra sengelektyre http://www.velom.net/bimmers/haynes_e30_e28_e34.pdf Håper du har bruk for denne .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå