gnmfr Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 hei blir bra dette men åssen sveiseapparat bruker du?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Børr kanskje komme med navne på hunden også? Ser bra ut, du trenge forresten ikkje grunning imellom owatrol å tectyl, berre å pøse på Hunden heter "Beamer" den Bror min sin. Grunna med syregrunning før jeg la sammen platene der så. Sikkert derfor de ble så klæddete når jeg sveisa under der også, kanskje. Grunninga ble sikkert noe ødelagt p.g.a varmen. Tenkte da å la owatrol og tectyl få sige mellom der for å tette luftlommer osv. Så forsegle med karosserilim. Utvendig blir det epoxygrunning som skal sparkles på for å få siste finishen. Er det noen som har gode tips for behandling av stålet i forbindelse med sveising så er det bare å komme med tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 hei blir bra dette men åssen sveiseapparat bruker du?? Sveiseapperatet heter Sealey Supermig 150/5. ser slik ut: http://www.expresstools.co.uk/shop/seal ... 33443.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Alltid morsomt å se sveisebilder. Men jeg er ikke helt sikker på om verneutstyret til Beamer oppfyller sikkerhetsforskriftene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 hehe! Fant ikke sveisemaske som passet for hund ... Neida, nå skal ikke jeg bli anmeldt for dyreplageri her. Den får ikke være der når jeg sveiser og bråker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Sveisemaske for hund - hmm, der tror jeg vi har et mulig suksessprodukt. Godt å høre at du praktiserer en hundevennlig restaurering. Ellers merker jeg meg at din historie er nok et eksempel på at det å tilegne seg egne sveiseferdigheter ser ut til å være ganske viktig or eiere av eldre BMWer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2008 *gjesp* tok meg en liten aftenykt i dag Så at det var litt rustspreng mellom vangen og dørk under bilen så måtte nesten sjekke nærmere... er ikke ferdig å kutte vekk det som skal vekk her... Så også litt skummelt ut under bakre brakketen til framsete... Leter man så finner man... :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Får jo gjort litt nå og da... tilpassa plater: braketten for innfestning av sete var heldigvis rustfri på delebilen min Gleden var stor når jeg fant ut at delebilen også har ekstrautstyr som ikke er på min. Den har den største alarmpakken fra Bmw, så det skal jeg flytte over: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet November 4, 2008 Forfatter Share Skrevet November 4, 2008 Ble for komplisert med "kvepsebol edition"-alarm, så droppa det... Ellers så kan jo jeg pøse på med bilder (som vanlig) selvom det ikke har skjedd så kjempemye siden sist. Neste gang håper jeg det blir en større oppdatering med fiksing av kanaler/hjulbuer. Kanalene ser forøvrig ikke så ille ut egentlig. Blir nok ikke byttet i sin helhet, mest sansynlig bare i endene + jekkfester. Etter det er gjort er det ikke så mye igjen med rustsveising Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Se her ja, du har jo fått sveiset mye rundt omkring nå. Bare å stå på videre, så skal du se at det blir en staselig bil dette her tilslutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Bra du arbeider her Kanskje vi skulle ha tatt en runde på bakstillinga di en dag? Må neste høre med sjefen ang. dette men.. Her ser du iallefall hva jeg gjorde idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet November 5, 2008 Forfatter Share Skrevet November 5, 2008 Nice! Hva slags lakk er det du har brukt? Bakstillinga mi ser slik ut så den trenger seg absolutt en shining ja Vi snakkes vel en dag, så kanskje vi blir enige om noe Har leita fram et par viskermotorer btw... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Akkurat på bildet der er det kunn rustgrunning på, tenker på om jeg skal lakkere sort, tectylere, eller ha på bodyskyts.. Skal sende meldingen viderre ang. vindusviskermotorene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 liten (men bildetung) update Så kan jeg legge ut noen bilder som viser eksempel på hvordan verkstedet (autorisert) bilen stod hos i 8 måneder arbeider.... slik så det ut når jeg henta bilen: er det 3 "sveisepunkt" jeg ser? Ser forøvrig ut som om det er sveisa uten gass. Er fortsatt rust der... fra utsiden: Kunne dra av tetningsmassen med fingrene.... fuktighet under.... fra innsiden med motlys: Tror jeg skal ta opp igjen dette ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Dette er god reklame for firmaet. Stå på videre, dette gjør du myyye bedre enn verkstedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå