H_Vatn Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Dette er god reklame for firmaet. Stå på videre, dette gjør du myyye bedre enn verkstedet. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Du må huske att de fleste tetnings maser skal overlakeres innen et vist tids rom. Kan være greit og sjekke før du begynner å kline på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 Jeg har ikke klint på noe tetningsmasse jeg Det er det verkstedet som hadde bilen inne til rustsveising som har gjort... Tetningsmassen jeg har tenkt å bruke kan overlakkes umiddelbart etter påføring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 De fleste kan overlakkes med en gang, men noen må også overlakkeres innen 24 timer for att lakk eller gruning skal sitte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet November 21, 2008 Forfatter Share Skrevet November 21, 2008 Ja, man får vel følge bruksanvisningen på tuben skal det bli skikkelig. Ja ja... jeg gjør jo litt nå og da. Håper å bli ferdig med karosseriarbeidet til jul, så får Magge her på forumet ause på lakk på råkarosseriet i romjula kanskje. Er lov å håpe, men det blir trolig for knapt med tid Er ferdig med setefester på høyres side. Har begynt å flekke av kanalen på venstre side. rusta jekkfeste blir å bytte nederste del av bakre jekkfeste Nok å henge fingrene i vertfall... Håper nederste delen av innerkanal blir brukbar når den blir sandblåst. Blir litt pes å sveise inn nytt i heile lengda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 Alltid flott å se at det går framover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 Tror de indre dørstokkene er ganske rimelige, løp å kjøp Blir bra dette, nesten så jeg får litt lyst å starte på sveisingen på L7n nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet November 22, 2008 Forfatter Share Skrevet November 22, 2008 de koster ikke mye nei. Men å bytte innerkanal i sin helhet tror jeg blir for komplisert. Må vel stive av bilen osv da? Det er bare akkurat nederste kanten som er rust på i hele lengden... hmm... eller... lengst fremme er der litt oppmot dørken og a-stolpen, men ikke noe alvorlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 Ser bra ut dette! Si fra hvis du trenger deler da jeg fortsatt har den 81 745'en stående som er rammeskjev. kun 153.000 på telleren. Blir nok ikke noe mer bil av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet November 22, 2008 Forfatter Share Skrevet November 22, 2008 Det var synd. Har du noen bilder som viser skadene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 mulig det ligger noen bilder her på bimmers. Den har en frontskade og en hvis ikke begge rammevangene er oppover skjeve. Jeg kjøpte den usett pga motor, men har ikke hugget den enda da jeg synes den var for fin. Nå har den stått ute i 2 år og har forfalt innvendig. Har bare startet den i ny og ned. Masse bra deler på den+ mye detaljer. Komplett originalt førstehjelpskrin, verktøysett og slikt som blir for domt å kaste. Det jeg skal ha er motor og diff. Skal få resten av bilen billig hvis du vill hente den? Edit: fant ett her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 Liten advarsel: Kjøp orginale kanaler om det skal sveises inn nye på e23... De jeg har fått tak i fra Klokkerholm har ikke noe bra passform vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 De var de jeg trodde, men jeg har ventet litt på att du skulle prøve.. Tror du må ha tre deler orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 I lengderetningen var de bra, og i treffpunkt med jekkfester og orginale skøter i dørstokken. Men fra knekken som skal gå opp mot der som den skal punktes i innerkanal i øverkant er den for lav Må i tilfelle forhøye den. Knekkene i kanalen er heller ikke helt 100... ujevne... blæh... Vurderer sterkt å handle orginale kanaler ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Kjøp orginale så slipper du å angre siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå