Gå til innhold

e23 BMW 745iA-prosjekt - rustsveising

Dralle
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Ja, man får vel følge bruksanvisningen på tuben skal det bli skikkelig.

Ja ja... jeg gjør jo litt nå og da. Håper å bli ferdig med karosseriarbeidet til jul, så får Magge her på forumet ause på lakk på råkarosseriet i romjula kanskje. Er lov å håpe, men det blir trolig for knapt med tid :P

Er ferdig med setefester på høyres side.

DSC_0155-3.jpg

DSC_0175-1.jpg

Har begynt å flekke av kanalen på venstre side.

rusta jekkfeste

DSC_0191.jpg

DSC_0201.jpg

DSC_0208-1.jpg

blir å bytte nederste del av bakre jekkfeste

DSC_0214-2.jpg

Nok å henge fingrene i vertfall... Håper nederste delen av innerkanal blir brukbar når den blir sandblåst. Blir litt pes å sveise inn nytt i heile lengda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de koster ikke mye nei. Men å bytte innerkanal i sin helhet tror jeg blir for komplisert. Må vel stive av bilen osv da? Det er bare akkurat nederste kanten som er rust på i hele lengden... hmm... eller... lengst fremme er der litt oppmot dørken og a-stolpen, men ikke noe alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig det ligger noen bilder her på bimmers. Den har en frontskade og en hvis ikke begge rammevangene er oppover skjeve. Jeg kjøpte den usett pga motor, men har ikke hugget den enda da jeg synes den var for fin.

Nå har den stått ute i 2 år og har forfalt innvendig. Har bare startet den i ny og ned.

Masse bra deler på den+ mye detaljer. Komplett originalt førstehjelpskrin, verktøysett og slikt som blir for domt å kaste.

Det jeg skal ha er motor og diff. Skal få resten av bilen billig hvis du vill hente den?

Edit: fant ett her

Roger071.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I lengderetningen var de bra, og i treffpunkt med jekkfester og orginale skøter i dørstokken. Men fra knekken som skal gå opp mot der som den skal punktes i innerkanal i øverkant er den for lav :roll: Må i tilfelle forhøye den. Knekkene i kanalen er heller ikke helt 100... ujevne... blæh...

Vurderer sterkt å handle orginale kanaler ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...