Joakim H Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 hvorfor spraye med rød over der dere har sveist og sparklet?:P lurt på dette lenge:P sett mange som gjør det:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Rød grunning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 ahha:P hehe:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 Du får si ifra når denne skal selges Er noe helt eget og majestetisk over eldre 7-serier.. Går kaldt nedover ryggen hver gang jeg ser en slik Denne blir nok vakker når du er ferdig med rusten og lakkering. Stå på! Gleder meg virkelig til å se denne i ferdig tilstand! Det er omtrent slik jeg føler det også Og følelsen blir bare forsterka når man setter seg bak rattet og kjører. Glemmer aldri første gang jeg så en e23. Gikk ikke lang tid før jeg kjøpte meg selv Takker for at du har trua på at bilen blir vakker til slutt, men ser ikke helt for meg at jeg noen gang skal selge denne akkurat nå vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 hvorfor spraye med rød over der dere har sveist og sparklet?:P lurt på dette lenge:P sett mange som gjør det:P Som Knut Olestad sier så er det rød grunning. Rustbeskyttende . For ordens skyld så kan jeg også si at sparkel ikke hører hjemme i et hjulhus så det tror jeg du må ha sett en annen plass (PS: gidder du å endre innlegget ditt og ta vekk alle de bilda? Er nok bilder av innerskjermen her nå ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Skal du ha ny eller gamel front på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Er så unødvendig å sitere hele bildeserier.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Det er omtrent slik jeg føler det også Og følelsen blir bare forsterka når man setter seg bak rattet og kjører. Glemmer aldri første gang jeg så en e23. Gikk ikke lang tid før jeg kjøpte meg selv Takker for at du har trua på at bilen blir vakker til slutt, men ser ikke helt for meg at jeg noen gang skal selge denne akkurat nå vertfall Hehe, ja. Jeg vet godt at hvis denne hadde vært min, skulle jeg aldri solgt den! Selvom bensinprisene toppet hundrelappen for litern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 Skal du ha ny eller gamel front på den? Det blir nok fjæsløft på denne ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Innerkanalen ble bra den Ekkel plass å fikse rust rundt innfestningene til travers, da mange paneler møtes her- mange platelag oppå hverandre og rust i mellom :-& Var bare å kappe vekk å begynne å bygge opp på nytt: Ytre del av hjulhuset står for tur. Den "byggskummen" er støydemping om noen lurte på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Liker dette prosjektet Stå på videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Her arbeider du flittig som alltid ser jeg, fortsett sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Takker Mexos ///MoePower: alltid du liksom ...men har ikke vært så værst i det siste faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 Holder nå på å finjusterer bakskjermen. Glimrende passform på byttedelen, så om det ikke blir bra så er det min feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Kjøper du kun originaldeler? Spurte akkurat om pris på kanaler til min E34, og de skulle ha 4300,- pr. side på BMW her i Drammen Fant så noen på Koed.no til 1200,- som jeg vurderer å kjøpe Fett bygg forresten! Moro å se at folk gjør skikkelig jobb på gamle Beemers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå