Gå til innhold

e23 BMW 745iA-prosjekt - rustsveising

Dralle
 Share

Anbefalte innlegg

Du får si ifra når denne skal selges :D Er noe helt eget og majestetisk over eldre 7-serier.. Går kaldt nedover ryggen hver gang jeg ser en slik :wink: Denne blir nok vakker når du er ferdig med rusten og lakkering. Stå på! Gleder meg virkelig til å se denne i ferdig tilstand!

Det er omtrent slik jeg føler det også ;) Og følelsen blir bare forsterka når man setter seg bak rattet og kjører. Glemmer aldri første gang jeg så en e23. Gikk ikke lang tid før jeg kjøpte meg selv :) Takker for at du har trua på at bilen blir vakker til slutt, men ser ikke helt for meg at jeg noen gang skal selge denne akkurat nå vertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor spraye med rød over der dere har sveist og sparklet?:o:P lurt på dette lenge:P sett mange som gjør det:P

Som Knut Olestad sier så er det rød grunning. Rustbeskyttende ;). For ordens skyld så kan jeg også si at sparkel ikke hører hjemme i et hjulhus så det tror jeg du må ha sett en annen plass :P

(PS: gidder du å endre innlegget ditt og ta vekk alle de bilda? Er nok bilder av innerskjermen her nå ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er omtrent slik jeg føler det også ;) Og følelsen blir bare forsterka når man setter seg bak rattet og kjører. Glemmer aldri første gang jeg så en e23. Gikk ikke lang tid før jeg kjøpte meg selv :) Takker for at du har trua på at bilen blir vakker til slutt, men ser ikke helt for meg at jeg noen gang skal selge denne akkurat nå vertfall :D

Hehe, ja. Jeg vet godt at hvis denne hadde vært min, skulle jeg aldri solgt den! Selvom bensinprisene toppet hundrelappen for litern :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Innerkanalen ble bra den

DSC_0438-1.jpg

DSC_0441-1.jpg

Ekkel plass å fikse rust rundt innfestningene til travers, da mange paneler møtes her- mange platelag oppå hverandre og rust i mellom :-&

DSC_0429-3.jpg

DSC_0430-1.jpg

DSC_0431-1.jpg

DSC_0433-2.jpg

Var bare å kappe vekk å begynne å bygge opp på nytt:

DSC_0430-2.jpg

DSC_0436-1.jpg

DSC_0430-3.jpg

DSC_0434-2.jpg

DSC_0434-3.jpg

Ytre del av hjulhuset står for tur. Den "byggskummen" er støydemping om noen lurte på det.

DSC_0434-4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...