Der Barockengel Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Ja, så vidt jeg husker: 30 år etter første gang man kan dokumentere at den ble registrert (et eller annet sted i verden). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 Ok. Da er det 14.08.2011 som er den store dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Nei, du har nok ikke så god tid på deg: Myndighetene har ikke tid til å gå inn på detaljer som dato og måned, så det er årstall som gjelder. Ergo blir det 01.01.2011 som er den store dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2010 Oj! Da er jeg rævkjørt! - klarer ikke bli ferdig til 01.01... (akkurat som om den hadde blitt ferdig til 14.08... ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Så forresten en Sør-afrikansk utgave til salgs for ei stund siden, den med S88B35 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2010 Såpass. Det er sjeldent! Du har ikke tilfeldigvis link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 følger selvsagt med på tråden din dralle...vi får se fram til dagen vi begge kjører e23 745ia og viser klasse på BMW-treff, viser hvem de store gutta er.. hehe Er virkelig moro å følge med på sveisinga di.. respekt fra min side! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Ser meget bra ut. Ser ut som du har gjort dette før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Så forresten en Sør-afrikansk utgave til salgs for ei stund siden, den med S88B35 den heter vell m88 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Tror det var på autoscout, men den er borte nå ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Måtte fikse litt på innerbuen før de ytre delene skal på Har også finpussa litt på innerkanalen, hengt på begge dørene og justert de så jeg får sikte når jeg skal smekke på ytterkanal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 like that maaan.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Har fått "smelta" fast litt deler i helga (mobilbilder ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Dette er supert Dralle!!! Si fra hvis du trenger noen deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Er vell eeegentlig ikke så altfor lenge til du kan starte monteringa nå? Vil tro du bruker litt tid på det også, men kan se for meg det er litt mer givende enn alt stålarbeidet! Hadde heller ikke blitt overrasket dersom du kjøpte inn nye, originale, skruer til alt du skal montere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå