Der Barockengel Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Og da kan vi vel gratulere med oppnådd veteranstatus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Nå gidder jeg ikke å se gjennom 32 sider. Når er bilen din registrert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Nå gidder jeg ikke å se gjennom 32 sider. Når er bilen din registrert? 81? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Jepp fant det. Men er det veteran fra 01.01.11 om den er registrerten eller annen gang i 81? Trenger å finne ut av dette selv, da min er reg 15.07.81 og sakl inn til landet snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Jepp fant det. Men er det veteran fra 01.01.11 om den er registrerten eller annen gang i 81?Trenger å finne ut av dette selv, da min er reg 15.07.81 og sakl inn til landet snart. din er da veteran i år, det er fra 1.1 det året.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Blir virkelig inspirert her stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Lest igjennom alle sidene, digger pågangsmotet å kunnskapene du har! Rett bil som får slik pleie også! STÅ PÅ videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 Skål Lars-Nord , kjekt du blir inspirert ealoken og takk Haakjin Måtte nesten kjøre en liten update her nå så dere ikke tror jeg har gitt helt opp Liten klatt sparkel her etterhvert så blir det fin fint Så har jeg begynt på hjulhus/innerskjerm (igjen?) De som er observante kan se at bilen har vært litt trekkspill en gang i tiden, men retta. Hjulhus foran dempertårn er bytta ut og vangen er og bytta ut. kappe vekk litt her og der for å få bukt med rusta som gjemmer seg i kroker og kriker. Liker ikke all denne bøtinga... -skulle helst ha bytta ut med orginale sveisedeler... litt nytt stål i "skjermfestekanten" SLik... håper det ikke blir like lenge til neste update. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 He he... Her lager jeg meg mer arbeid... Kjøpte ny bakplate så da blir det på an igjen med rompefiks... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Følger med her;-) kjekt å sjå d e andre som sett i stand gammle klassikera:-D å husk kjøm du over en delebil med motor må du si ifra;-) treng motor i min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Må selge E23 nr. 2 no Ludvig, so blir det nok mer fortgang i de her prosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 Følger med her;-) kjekt å sjå d e andre som sett i stand gammle klassikera:-D å husk kjøm du over en delebil med motor må du si ifra;-) treng motor i min! Ja nei det e dessa gamle so ligge hjartet nærast ja ;P Veit ikkje om nåkken 745-delebil desverre, men skal holde auge og øyre åpne Bli spennende å sjå når du skal begynne på din. Ser ut som et greit utgangspunkt på bilde ej sett. Det kan no hende ej fer nåkken dela til overs når ej e ferdig hvis du treng, men ette tempoet på e12-prosjektet ditt å dømme so bli du vel ferdig før meg Må selge E23 nr. 2 no Ludvig, so blir det nok mer fortgang i de her prosjektet Ja ej he i grunn komt til at ej bør selge den ja. Spørs om ej må henge på en aldri so liten "vurderes solgt"-lapp på 1. mai-treffet . E litt kjekkere å styre med en bil som man kan ta en kjøretur med når man føle for det ...og det gjenge nok utover 745en ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Ja nei det e dessa gamle so ligge hjartet nærast ja ;P Veit ikkje om nåkken 745-delebil desverre, men skal holde auge og øyre åpne Bli spennende å sjå når du skal begynne på din. Ser ut som et greit utgangspunkt på bilde ej sett. Det kan no hende ej fer nåkken dela til overs når ej e ferdig hvis du treng, men ette tempoet på e12-prosjektet ditt å dømme so bli du vel ferdig før meg D e bra:) ja bli spennende d.. håpe d ikje e så gale etter d i he sett så e den meget bra. litt rust atma eine traversfeste på høyre sida bak pittelitt på bakhjulbuen og ett jekkfeste.. innersjermer ser meget bra ut! heilt utrulig... men dukka vell opp meir enn en trur når en begyne desverre:( Men d bli og ta rusta å få inn motor å få på skilt i første omgang så fe i ta den att seinare he en del att på e12en kan du sei:( så bli nåkk ikje ferdig på æi ri i heller... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 jævlig til ringing på deg i dag da Ludvig:P du ringte flere ganger, sikkert hatt telefonen i lomma når du var i garasjen, hørte noe klunkelyder bare.. hehe, prøvde å skrike til deg, la på fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå