mbrothe Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Jeg har problemer med sentrallåsen på høyre side forran. Den fungerer bare av og til. Når jeg låser bilen med fjernkontollen (defa'n) låses alle dørene bortsett fra høyre forran, dioden i ruta indikerer ikke noe unormalt og alarmen aktiveres. Er bare å gå på andre sia å åpne døra så står bilen å synger De gangene den ikke funker har jeg brukt å låse den aktuelle døra med nøkkelen. Samme problemet gjelder også når jeg låser opp bilen. Som jeg sa innledningsvis er det bare av og til den ikke fungerer. Det er ikke defa'en det er noe galt med, fordi det samme skjer når jeg låser førerdøra med nøkkelen. Jeg har ikke klart å se noen sammenheng i de gangene den ikke funker, og sjønner f** ikke hva det er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet September 28, 2006 Forfatter Share Skrevet September 28, 2006 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Sikkert låsemotoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet September 29, 2006 Forfatter Share Skrevet September 29, 2006 Sikkert låsemotoren. Okei, er vel ikke dyre saken det? lett å bytte også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 koster hvertfall under 1000lappen. Ikke store jobben å bytte heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Fant en bruk hos GS for 250.. ny kostet ca 500. Er vel ikke dumt å gå for brukt del, eller? Og er disse motorne like på alle fire dørene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Det er bare og kontrolere her. http://www.realoem.com/bmw/select.do Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2006 å låsemotoren er det sikkert? jeg har ikke peiling så, litt kjipt å kjøpe motor hvis det ikke er den som er feilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå