prebols Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Sony MEX-5DI. Hadde tenkt og ha denne i en e30 jeg hadde planer om og kjøpe. Men det ble desverre ikke noe, så jeg har ikke brukt for den lengre. Selges for 2500,- / bud 1 sub out, 2 forsterker utganger og en aux ingang. Er også minneslott i denne, til og importere bilder på skjerm og spille av mp3. Sony MEX-5DI. MG-MS CD Player. 32,000 color TFT screen, G-Protection motorized tray mechanism. Customized screen ! : use Memory Stick to import pictures and animations from your digital camera or PC, the screen plays your own animations and screensavers. Memory Stick MP3 playback ID3 Tag ABC Tuner RDS-EON 1 Subout CD-R/RW playback ESP CD Text CD-MD control Custom File Control CD Text Control Aux-in DSO EQ7 HiBand IR RM-X4S option Security code --------------------------- Motorized, fold-out faceplate High-resolution TFT color display SSIR-EXA tuner Front/rear/subwoofer preamp outputs High-pass/low-pass filters Plays MP3 files on CD-R and CD-RW, plus CDs, CD-Rs, CD-RWs Auxiliary input CD/MD changer controls Memory Stick slot plays MP3 files on MagicGate Memory Stick and transfers images via Memory Stick for display on TFT screen EQ7 with 7 preset EQ curves and a 7-band equalizer for fine-tuning Wireless remote XM Satellite Radio controls (tuner, antenna, and subscription required) No internal amp — external amp(s) required CD frequency response 10-20,000 Hz CD signal-to-noise ratio 90 dB FM sensitivity 8 dBf
Hanzo/// Skrevet September 29, 2006 Skrevet September 29, 2006 følger det med eske på denne? er det noe feil/skader?? Mvh Hans Ove
prebols Skrevet September 29, 2006 Forfatter Skrevet September 29, 2006 Eske følger med. Ingen feil/skader. Mangler bare rammen rundt spilleren også den sølv rammen som skal stå i bilen. Husk at dette er en spiller som krever eksterne forsterkere.
prebols Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2006 Må nok ha litt mer, jeg kjøpte denne nettopp for 2700,-
prebols Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2006 Njaaa skeptisk Kjipt og tape 700 sånn med en gang da men.. Får vente og se litt.. Mulig jeg kan få brukt for den snart også..
karlsen Skrevet Oktober 14, 2006 Skrevet Oktober 14, 2006 du vet prisen faller med en gang den er ute av butikken... hehe... DooRaaG need`s a new player! haha
prebols Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2006 du vet prisen faller med en gang den er ute av butikken... hehe... DooRaaG need`s a new player! haha Jepp, men jeg kjøpte denne brukt
DooRaaG Skrevet Oktober 18, 2006 Skrevet Oktober 18, 2006 da har jeg fått meg en annen spiller..lykke til med salget;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå