Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ET MINIMUM ER AT DU FLYTTER OVER SVINGHJUL OG STARTER OGSÅ.

HELLINGEN PÅ MOTOREN BLIR OGSÅ FEIL ELLERS BLIR GIRSTANGA STÅENDE VELDIG PÅ SKRÅ.

Skrevet
Hvorfor skal du bytte egentlig? Etter hvordan jeg har forstått så er M3 3liter kassa ikke noe bedre enn 325.. Men si gjerne ifra om jeg tar feil :D

M3 kassa har helt annen utveksling også. M3 har 1:1 på 5 gir mens 325i har 1:1 på 4 gir.

Skrevet
ET MINIMUM ER AT DU FLYTTER OVER SVINGHJUL OG STARTER OGSÅ.

HELLINGEN PÅ MOTOREN BLIR OGSÅ FEIL ELLERS BLIR GIRSTANGA STÅENDE VELDIG PÅ SKRÅ.

går det utover noe at hellinga på motoren blir feil? evt hvordan er E30 m3 kassa? er utvekslingen jeg er på jakt etter...

Skrevet

Kan ikke svare på om det gjør noe for motoren,men tviler sterkt på det.

M3 E30 kassa passer ikke i det hele tatt.

Den passer på store sekserne inkl M5.

Hva med å bytte diffen til en med annen utv?

325 kassa tåler mye hvis man ikke girer som en gal,å skal ha rivstart hver gang man skal av gårde. :wink:

  • 2 weeks later...
Skrevet

såvidt som jeg forstår er det bare og bytte fra 681 til 310-lager for og få den til og passe på en m20b25e?

+ E30-bakre del og E36 fremre del mellomaksel så får du den på?

da med 10grader feil vinkel slik at du må jukse litt med overføringen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...