Mr.Plow Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Kom over bilder av Audis nye R8 på dinside.no. En ganske spesiell bil som designmessig skiller seg markant fra de kjedelige såpestykkene de har produsert i det siste. Men det jeg stusset litt på, var hvor mye dashbordet likner på det gamle E36 sitt. Tenker spesielt på luftdysene og utformingen rundt dette. Bare se her: http://www.dinside.no/php/art.php?id=341273&bid=8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Aldri sett noe liknende fra Audi før, så spennende ut. Men interiøret var både og. Men disse postene har vi vel "tulletråden" til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Ligner ja...men ikke så mye annet av bilen...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Synest interiøret var DRITKULT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Uff da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Som jeg har sagt tidligere minner fronten meg om E36 med monsterface front og bilen har Lamborghini hekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Ser ingen likheter med E36 her jeg ! Forøvrig en pen bil.. Men det begynner å bli vel mye snakk om Audi her inne nå og den utviklingen kan vi da ikke ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Auda..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Dette er en spennende bil, i den betydning at den plasserer seg litt i en egen klasse. Andre ting å peke på, er at dette antagelig er den første Audien som er baktung (56%). Dessuten kommer den med Audis svar på SMG, kalt "R Tronic". Blir interesant når de første testene kommer, og vi får svar på om denne er i klasse med BMW's system, som mulig er verdens beste når vi snakker sportslighet! Studer litt sjaltegateen: http://www.dinside.no/php/art.php?id=341273&bid=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Veldig spesiell bil, men ikke si jeg faller helt for denne. Ser stor og klumpete ut. Buler ut alle steder... Alt for mye Monster-preg over fronten og hekken. De kunne spart litt på luftriller og inntak. Det blir rett og slett for mye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Jeg synes den ser ganske liten og nett ut jeg, omtrent som en TT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Denne var lekker! Likte spesielt måten giringa var lagt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 stiligaste bilen frå audi någen gång spør du meg! syns den var kul eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Men det jeg stusset litt på, var hvor mye dashbordet likner på det gamle E36 sitt. Tenker spesielt på luftdysene og utformingen rundt dette. Bare se her:http://www.dinside.no/php/art.php?id=341273&bid=8 Ble skikkelig overaska selv jeg. Ligner faktisk på E36 interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Ser ingen likheter med E36 her jeg ! Forøvrig en pen bil.. Men det begynner å bli vel mye snakk om Audi her inne nå og den utviklingen kan vi da ikke ha.. Jeg beklaer oppgynningen av innlegget, men det jeg mener er at fronten ser ut som monsterface fronten som blir montert på E36.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå