Aleks Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 varsellampen for at eg har lite klosser igjen har begynt å lyse.. hvor langt kan eg kjøre med det?? eller d vil si at d har kommet å gått den siste uken.. vet ikke hvorfor.. takker for svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Trur du får varsel i rimeleg god tid. Men uansett bør du vel få skifta så fort som mogleg...er like greitt å få det gjort med ein gong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Siden den kommer å går, kan slitasjevarsleren være løs, dårlig kontakt etc. På min gamle bmw begynte det også å lyse, problemet var at den var røket, og subbet nedi felgen... Men sef kan klossene være nedslitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 når lampa lyser er d bare toill å spørre kor langt du kan kjøre me d! er bare å bytte klosser vell! er ikke mange kroner før dæm.. bedre d en å slite skiva i samme slengen! enig?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Det høres ikke ut som klossen er nedslitte, siden lampa lyser av og til. Sjekk ledningen som går inn på bremseklossen, ser den veldig godt om du tar av felgen. Regner med det er fremme dette skjer, siden det er bevelgese på ledningen hele tiden med tanke på styringen. Med meg ble ledningen revet av, men det var først dårlig kontakt lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Sitter ofte løs,merkelig klips den er festet med... Fikk ikke kjøpt løst klips heller,måtte kjøpe med sensor-nesten 200kr på bmw mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 har det samme her. var i på mandag den begynnte å lyse, kommer å går! skjekket sklossene mine får none uker siden da jeg byttet dekk.. så helt fine ut da! så vis du finner ut noe lurt si ifrta hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå