KriZ87 Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Fått gjort om til hvite blinkers rundt hele Z3`en min nå. Hele herligheten kom på den nette sum av 1500kr.. Før bak: Før forran: Sånn ser den ut nå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Tja, de første bildene så originale ut, og de siste 4 kan ikke vises Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ87 Skrevet September 29, 2006 Forfatter Share Skrevet September 29, 2006 Skal da fungere de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DooRaaG Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Ble pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Bildene fungerer bra dem Syns hvite blinkere ble veldig pent. Bak ble det en stor forandring. Veldig pen Z3 du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Helt annen bil, herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Liker oransje jeg da Men spesielt bak var den pen med hvite og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Det var en fin upgrade! Bilen ser mye mer moderene ut med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Er lyktene byttet ut eller er det hjemmemekk? 1500 var utrolig billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Bak så veldig bra ut. Blir ikke helt enig med meg selv om hva jeg mener om side og front gjør med hvite blinkers. Blank kan se bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ87 Skrevet September 29, 2006 Forfatter Share Skrevet September 29, 2006 Er lyktene byttet ut eller er det hjemmemekk? 1500 var utrolig billig. Bak og på siden har jeg kjøpt fra Gs og Ebay. Men forran har jeg gjort som på denne linken her: http://www.snajdarn.se/bmwz3-99silver/vitablinkers.htm Takk for bra respons. Er veldig fornøyd selv! Måtte også fikse pærene på en litt spesell måte slik at de lyste oransje, samtidig som de var sølvfarget og skulle passe i støpselet (eller hva man nå skal kalle det) Så nå har jeg ikke no oransje pærer som ødelgger den hvite/klare looken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Det ble veldig fint. Jeg synes bilen ble renere med en gang. By the way; Jeg har lagt merke til at det er ekstremt få Z3er med hvite blinklys og lurer derfor på (også etter å ha lest linken din) om det ikke finnes originale hvite blinkers å få kjøpt, -altså uten å bake kake Så en sort Z3 til salgs på Finn i fjor og der sto det masse om at det var spesialbestilte lykter osv... . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ87 Skrevet September 29, 2006 Forfatter Share Skrevet September 29, 2006 Det ble veldig fint. Jeg synes bilen ble renere med en gang.By the way; Jeg har lagt merke til at det er ekstremt få Z3er med hvite blinklys og lurer derfor på (også etter å ha lest linken din) om det ikke finnes originale hvite blinkers å få kjøpt, -altså uten å bake kake Så en sort Z3 til salgs på Finn i fjor og der sto det masse om at det var spesialbestilte lykter osv... . Stemmer det. Å kjøpe nye lykter med hvite linser/blinkers koster 3300 ca per side. Baklykter koster rundt 2000 i norge + 400 kr for de på siden. Og da er vi jo fort oppe i 9000 kr pluss evnt. Silvervision pærer osv til 500kr Men det finnes noen som selger hvite linser i Tyskland, kan også finne noen på ebay. Men da må du også "bake kake" som du kaller det. Men det jeg har gjort er å bare fjerne linsen helt. Etter tips fra mange på Autopower.se. Og dette "bake kake" styret var faktisk veldig enkelt.. Men må si jeg var litt skeptisk når jeg stod der og så på lykten min ligge inne i ovnen.. Men det gikk jo bra som du ser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Ja ble mye finere dette.. Og rakk jo ikke si at det er jo bare en her på forumet som er uenig. Men han var visst her før meg. Og du vet vel selv hvem du er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Blei mykje bedre.. Ein heilt ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå