ChrZZ Skrevet September 30, 2006 Share Skrevet September 30, 2006 Vet ikke om denne er blitt postet før (søkte litt først), men peiser isåfall på: http://knuttz.net/hosted_pages/Believe- ... 6-20060925 Er jo helt utrolig! "Vi har en M6, så da bygger vi like godt et nytt karosseri til den fra scratch!" hehe MEN jeg syntes faktisk at resultatet ble fint! Fikk faktisk en slags Batman-følelse. Dvs, old-style bil, men allikevel TOPP MODERNE. -EDIT- Flere bilder her av et meget liknende prosjekt. Denne har en 850CSI-motor i. http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... /volga.htm Legg bl.a. merke til motorommet! Større bilder får man ved å klikke på bildene forøvrig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet September 30, 2006 Share Skrevet September 30, 2006 ble postet for under en uke siden den her...Men fet kjerre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet September 30, 2006 Share Skrevet September 30, 2006 nice car:) men fan å, dm hadde en m6:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet September 30, 2006 Share Skrevet September 30, 2006 peneste bmw som er laget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 30, 2006 Share Skrevet September 30, 2006 Greit nok: En M6 er ødelagt, men pen, det ble den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet September 30, 2006 Share Skrevet September 30, 2006 tja blei jo pen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 30, 2006 Share Skrevet September 30, 2006 Er dere sikker på at det er en M6 og ikke en "vanlig" 645 eller lignende? Den har jo "vanlig" type girspake, mener bestemt at det ikke er M6'ens V10'er som står i motorrommet og den har ikke 2 doble eksos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet September 30, 2006 Share Skrevet September 30, 2006 Det ble jo bra, ikke tvil om det. Men jeg hadde nok ikke prøvd dette selv om jeg hadde hatt en M6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 30, 2006 Share Skrevet September 30, 2006 Volga´en er postet tidligere og i den forbindelse fant vi denne artikkelen om bilen... fet sak (minus sidespeilene)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet September 30, 2006 Share Skrevet September 30, 2006 med croma,runde sidespeil så hadde den vært perfekt. så litt rar ut i profil med taket nede og vinduene oppe....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 30, 2006 Share Skrevet September 30, 2006 Det er en 650. Se den andre tråden om samme sak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 30, 2006 Share Skrevet September 30, 2006 Ok. Den tråden har jeg ikke fått med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 30, 2006 Forfatter Share Skrevet September 30, 2006 Det er en 650. Se den andre tråden om samme sak.. Tror dette er to forskjellige biler (jeg syntes f.eks. at panseret helt foran er litt anderledes på de to bilene). Står ikke mye på den hovedsiden (øverst) i innlegget mitt, men det skal visst være en M6, mens den andre (som jeg også linket til, samt Fredrik) er basert på en 850. Men rett meg gjerne om jeg tar feil her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 30, 2006 Share Skrevet September 30, 2006 Bilen er en 650 cab. case closed http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=309484#309484 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 30, 2006 Share Skrevet September 30, 2006 Men rett meg gjerne om jeg tar feil her Det har jeg allerede gjort.. det er en 650. Uansett et gromt bygge og en kul bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå