Bmwfanatic Skrevet September 30, 2006 Skrevet September 30, 2006 Motoren min fjusker ved lave turtall, den er helt fin ved pådrag.. med en gang den begynner å jobbe litt så er den fin fin, men på lave turtall da fjusker den.. spesielt på tomgang, da kan den stå å putre på 5 sylindre og 500rpm.. gir litt gass, helt fin.. hva kan det skyldes?
Bimmerlars Skrevet September 30, 2006 Skrevet September 30, 2006 høres ut som min 3,3 det der, hehe. Jeg har gassere så skal prøve å justere opp tomgangen litt. Men det høres ut som den går på 5 og turallet ligger på rundt 500 rpm. Ved litt gass er den helt fin og høres ut som en sekser skal!
Bmwfanatic Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2006 Hei Lars.. Tror ikke det er att min går for lavt på tomgang men.. Noen flere gode forslag?
Evopower Skrevet Oktober 1, 2006 Skrevet Oktober 1, 2006 Min M30B28 ble akkurat lik etter at jeg byttet toppakningen. Når den er kald fusker den under 2000 omdreininger... Sikkert en ledning eller en slange jeg ikke har fått skikkelig på..
Bimmerlars Skrevet Oktober 1, 2006 Skrevet Oktober 1, 2006 Hei Lars..Tror ikke det er att min går for lavt på tomgang men.. Noen flere gode forslag? Er den sånn både varm og kald?
Bmwfanatic Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2006 den trekker falsk luft i innsugpakning.. funnet det ut nå..
Bimmerlars Skrevet Oktober 1, 2006 Skrevet Oktober 1, 2006 den trekker falsk luft i innsugpakning.. funnet det ut nå.. Bra det da
Bmwfanatic Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2006 hvor får jeg tak i den innsugpakningen?? koad har den jo ikke på nettsiden??
Bimmerlars Skrevet Oktober 1, 2006 Skrevet Oktober 1, 2006 hvor får jeg tak i den innsugpakningen??koad har den jo ikke på nettsiden?? BMW forhandler. Er ikke dyrt. Evnt. GS bildeler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå